BialyPL
(CaliforniaKing)
25 Styczeń 2009 15:36
#1
Po kilku minutach pracy na komputerze, modem po prostu rozłącza się. Nie mam pojęcia co może być tego powodem.
System to Windows Xp z SP3.
Przed chwilą wyskoczył mi BSOD. Kod błędu:
0x0000007A (0xC07C1F08, 0xC000000E, 0xF83E150C, 0x17FB5860)
A na dole coś z atapi.sys ale tego już nie zdążyłem przepisać.
Błąd 0x0000007A związany jest z problemami z dyskiem twardym: kody bsod
W menu start->uruchom->wpisz cmd
W nowym oknie wpisz chkdsk /f /r
kam10
(kam10)
25 Styczeń 2009 16:21
#3
w sensie że rozłącza się z internetem? :?:
Olcia
(Olixxx94)
25 Styczeń 2009 18:53
#5
Wszystkie kable dobrze dociśnięte?
Frog
(Frog)
25 Styczeń 2009 21:52
#6
BiałyPL , popraw tytuł tematu, używając przycisku
BialyPL
(CaliforniaKing)
26 Styczeń 2009 16:13
#7
Tak rozłącza internet po prostu po kilku minutach pracy. Wszystkie kable dobrze dociśnięte.
Olcia
(Olixxx94)
26 Styczeń 2009 19:42
#8
Pochwal się jeszcze jaki masz modem i czy to on się rozłącza czy po prostu komp traci połączenie mimo tego, że ze sprzętem wszystko ok.
Posiadasz aplikację dostępową neostrady? Usuń ją.
Warto zerknąć również na kable dochodzące do mieszkania/domu. Czasem w niektórych miejscowościach są bardzo słabej jakości przewody idące od słupa do domu. Wystarczy, że taki przewód zawilgnie gdzieś w skrzynce i rozłączanie gotowe.
Prócz tego przeskanuj komputer na obecność szkodników.