Restarty kompa :(


(Ppplesiu) #1

Problem polega na tym, ze po jakims czasie (10-20min) dzialania kompa jest nieoczekiwany restart :frowning: . I wlacza sie komp i zowu 10-20 min i ponownie :frowning: . Co ja mam zrobic ?

POMOCY !

POST 2

Czasami jest to nawet 30-40min (problem zaczal pojawiac sie dzisiaj)


(system) #2

Pojawia się jakiś komunikat?


(Ppplesiu) #3

Nic takiego... czarny ekran i res kompa !


(system) #4

Być może to wina zasilacza.

Poczytaj tutaj:

:arrow: http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic ... 6412#76412


(Ppplesiu) #5

Troche dziwne jest to, ze nie mialem wczesniej takiego problemu, a pracuje na tym kompie od dobrych 4 miesiecy.

Zasilacz Modecom 350W chyba w zupelnosci powinien wystarczyc dla (dodatkowo) nagrywarki CDRW i 3 wiatraczkow :?


(adpawl) #6
  1. Wchodzisz w: Panel Sterowania > System > Zaawansowane, wchodzisz w ustawienia Uruchamianie i Odzyskiwanie, zaznaczasz 2 pierwsze pola pod Awaria Systemu, wybierasz Mały Zrzut Pamięci i zaznaczasz Zastąp wszystkie istniejące pliki...

  2. sprawdź w: Panel Sterowania > Narzędzia Administracyjne > Podgląd Zdarzeń, jakie zdarzenie miało miejsce w chwili resetu...

  3. Sprawdzasz, czy nie ma żadnego konfliktu

  4. Jedziesz system softem antywirusowym i antyspyware

  5. scandisk i defragmentacja dysku

  6. sprawdzasz sprzęt, kable, styki, wtyczki, napięcie, temperatury etc.


(Ppplesiu) #7

Sprawdzilem napiecie Speed Fan'em, ale zbytnio sie na tym nie znam. Zobaczcie czy jest wszystko ok.

napiecie6pd.jpg


(system) #8

Dwie pozycje mi się nie podobają:

napiecie5ma.jpg


(Ppplesiu) #9

No to jeszcze jeden zwał... gralem sobie w Colina 2005 i tu po 15 minutach blue screen (1sek) i restart kompa. No to teraz to zaczynam sie juz zalamywac powoli :beksa: :frowning:


(JNJN) #10

Sprawdziłeś.

  1. Temperatury procka,karty grafiki i dysku.

2.Szkodniki.

3.Pamięć na błędy

  1. Podgląd zdarzeń i jakie błędy.

5.Konserwacja kompa porządna.

Użyj programu Everest.

Jak sprawdzić zasilacz masz tu.

http://www.lavalys.hu/pre/everesthome/e ... d_0292.zip

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=9809

To na początek.


(adpawl) #11

A jaki komunikat masz na tym ekranie w kolorze blue ??


(Ppplesiu) #12

Nie jestem w stanie go przeczytac, zobaczyc...jakies cyferki. (1sek, to za malo)


(JNJN) #13

Stało się to nagle z kompem,po czym - może instalowałeś jakiś sterownik do urządzenia,urządzenie lub program i tu problem.


(adpawl) #14

Więc będziesz go miał w plikach zrzutu w: C:\WINDOWS\Minidump


(system) #15

Sprawdź jeszcze napięcia programem Everest:

:arrow: http://www.amnezja.org/modules.php?name ... e&sid=3107


(m89) #16

po mojemu może być że pamięć ram jest uszkodzona(u mojej ciotki tak było prawie to samo)


(Ppplesiu) #17
  1. 14ay.th.jpg

  2. Caly czas robie scany roznymi programami...

  3. Niewiem oco chodzi...

  4. Jak bedzie res to podam


(system) #18

Napięcia odpadają.

SpeedFan dla -12 i -5 podaje nieprawdziwe informacje.


(Ppplesiu) #19

Jakim programem utworzyc ten plik ?


(Damian) #20

Jeszcze odpowiedz na pytanie JN, czy stało Ci się tak od jakiegoś szczególnego momentu ?