Rezygnacja z telefonu w Aster

Witam, zamówiłem w Aster internet, tylko internet, ale oczywiście pani na infolinii nie powiedziała mi, że założą mi również telefon stacjonarny tylko za cholerę nie wiem po co jak go nie chciałem, a tym bardziej nie chcę płacić za coś czego nie używam! Najlepsze jest to, że zobaczyłem iż mam telefon dopiero przy pierwszej fakturze. Miało być 74zł, a jest 104 zł. Czy ktoś miał podobną sytuacje i czy można z tego zrezygnować bez jakiś opłat (z telefonu). Nie chcę dzwonić jeszcze na infolinie, bo to się może źle skończyć.

Jeśli zaznaczałeś we wniosku bądź podczas rozmowy z konsultantem, że nie chcesz telefonu a mimo to zamontowali to masz prawo to reklamować i z tego zrezygnować.

W umowie też powinno coś być zaznaczone przecież, przeczytaj i sprawdź czy ten telefon jest czy nie jest wymagany.