Roaming heyah


(Meteo17) #1

Mam takie pytanie, chodzi mi o to że moja dziewczyna ma telefon w sieci Heyah telefon Sony J6.Ona leci do Londynu na 2 tygodnie chiałbym się z nia kontaktować wiem że na stronie Heyah mozna uaktywnić Roming i jak to zrobie bede mógł do niej dzonić ona do mnie, i smsy, czy bede mógł wysyłac eski z netka np z gsmcenter tak jak teraz robie i dojdą do niej do Londynu czy jak to wyglada ten roming??


(La Verdad) #2

wszystkie smsy bedą dochodziły do niej , wysyłaj tak jak do tej pory, nic nie stoi na przeszkdze, czuj sie tak jak by ona w polsce była :slight_smile:


(Meteo17) #3

Acha wiec jak uaktywnie u niej ten Roming bede móg wysyłać przez neta i zwyczajnie a tak z komórki drosze będą czy jak a jak ona bedzie mogła do mnie wysyłac i dzonić to drosze będą ona drożej bedzie miała czy jak.


(La Verdad) #4

tak

jak ty z komórki bedziesz do niej pisał, płacisz tyle samo jak w p olsce

tak ona bedzie miąła drożej, bo płaci za stawke roamingowa , ty natomiast płacisz za wszystko tak jak do tej pory


(Meteo17) #5

Ok juz czaje, dzieki serdeczne la_verdad


(Szymonprzywecki) #6

Jestem aktualnie w Londynie.. i.. sms moge odbierac i wysylac tylko mam problem z dzwonieniem ..... ale to chyba zalezy od operatora jakiego wybierz w angli...


(Meteo17) #7

Witam no ja dzownie do niej ma heyah słuchaj smsy wysyłam i dochodza dzwonic nie da rady ale jak ona mi smska napisze wiecej płaci czy co są tam jakieś kafejki czy co bardzo tensknie chiałbym sie skontaktować z nią, i jak tam w londynie ona wraca za 2tygodnie buu :frowning:


(Szymonprzywecki) #8

Tak jest..... mam dla ciebie dobra opcje jezeli ona posiada domowy... znam bardzo tani numer do dzwonienia z angli na domowy do polski... na komorke tez mozna ale to jest drozej ale i tak sie oplaca.. :D..

1.Wykrece nr. z domowego telefonu [anglia] oto ten nr. 08444620620

2.gosciarka tam ci goda ... etc. a po uszlyszeniu sygnalu przechodzisz do punktu 3 8)

  1. 0048 61 8589258

PS. to pogrubione jest to wybranego regonu kraju ja mam 61 bo jestyem z poznania..

a te podkreslone to nr. telefonu..

Mam nadzieje ze sie przyda..