Roblox 2-Stopniowa Weryfikacja bez maila

Cześć, nie wiem czy w odpowiednim dziale to pisze, ale do rzeczy. Brat poprosił mnie o pomoc, ponieważ nie mógł się zalogować na platformie Roblox. Przy logowaniu musiał wpisać kod który przychodzi na maila. Jego mail albo został przez kogoś przejęty, albo usunięty przez nieaktywność. Próbowaliśmy zresetować hasło do maila, ale nie miał on żadnych pytań pomocniczych które pomogły by nam tego maila odzyskać (Nie wykluczone, że osoba która przejęła konto usunęła wszystkie możliwości zresetowania hasła, lub po prostu konto tak jakby nie istnieje przez nieaktywność) No cóż, postanowiliśmy napisać do WP Pomoc, czekaliśmy około 10 minut na przyjęcie naszego zgłoszenia przez pracownika. Po tych 10 minutach rozpoczął się live chat z pracownikiem Pomocy WP. Opisaliśmy problem, i żeby zweryfikować że konto na pewno jest mojego brata, musiał on podać miesiąc, w którym się ostatni raz logował. Niestety, brat odpowiedział zle i nie mogliśmy otrzymać dostępu do konta. No cóż. Postanowiliśmy napisać do Pomocy Technicznej Robloxa. Opisaliśmy problem, i żeby zweryfikować od razu że konto jest brata, podaliśmy 8 istotnych informacji, takich jak:

  • Data urodzenia ustawiona na koncie
  • Kod PIN ustawiony na koncie (bez niego nie dało się zmienić maila przypisanego do konta, nazwy użytkownika ani hasła)
  • Miesiąc w którym było ostatnie logowanie
  • Na wszelki wypadek dodaliśmy, że brat pamięta hasło, bo myśleliśmy że na coś to się przyda
  • IP, na którym było ostatnie logowanie (W czasie pisania zgłoszenia miałem inne, bo coś dostawca zmieniał, ale dostawca dalej ten sam)
  • 2 maile, jeden który jest aktualnie przypisany i drugi, który był kiedyś przypisany (drugi usunięty na 100% przez nieaktywność, kiedyś gdy się logował to wyskakiwało że konto email został o usunięte)
  • Ostatnia zagrana gra na platformie
  • Napisaliśmy, że nigdy na koncie nie został zrobiony zakup za prawdziwe pieniądze
  • Ostatnią istotną informację niestety nie pamiętam.
    Wysłaliśmy zgłoszenie, na następny dzień (czyli dziś) dostaliśmy odpowiedz, żeby napisać zgłoszenie a w formularzu napisać email który jest przypisany do konta. No niby dobrze gdyby nie to, że odpowiedz na zgłoszenie przychodzi na maila który podało się w formularzu.
    Tak do nas napisali, mimo to że aż dwa razy w zgłoszeniu napisaliśmy, że nie mamy dostępu do maila przypisanego do konta. Przypuszczamy, że roboty automatycznie odpowiadają na te zgłoszenia. Wysłaliśmy kolejne zgłoszenie, podkreślając że nie mamy dostępu do maila przypisanego do konta. Po paru godzinach dostaliśmy odpowiedz, aby zalogować się na maila który był jako pierwszy przypisany do konta. Do niego też nie mieliśmy dostępu. Napisaliśmy kolejne zgłoszenie, że nie mamy do obu maili dostępu, i dostaliśmy odpowiedz, a by skontaktować się z pomocą techniczną poczty, czyli WP Pomoc. Postanowiłem że znowu się skontaktujemy z pocztą, i tak zrobiliśmy. Czekamy już 20 minut na live chat z pracownikami, i dalej nic. Jeżeli coś się zmieni, to dam znać.
    I teraz ważne zapytanie
    Czy jest jakiś kontakt do pomocy technicznej Robloxa, ale takiej, w której nie odpowiadają roboty? Podaliśmy bardzo istotne informacje, dzieki którymi na innych platformach już mielibyśmy dawno konta z powrotem.
    Co możemy jeszcze dodać do tych informacji, żeby oficjalnie otrzymać dostęp do konta z powrotem?
    Bratu bardzo zależy na tym koncie, ma je od 2012 i włożył w nie bardzo dużo czasu, którego nie chce stracić.