Romet-awaria

mam starego rometa i problem! nie znam się za bardzo na motorach ale znajomy mechanik powiedział mi że mój motor miał rozwalony pierścionek. Pojeździłem jakiś czas odstawiłem do garażu. za kilka dni próbuję odpalić odpalał działał chwilkę i w pewnym momencie gasł… zmieniłem świece odpalił. okazało się żę jedzie 1/6 prędkości nie może ruszyć i jest strasznie słaby ponadto działa normalnie a w pewnym momencie gaśnie jakby dostawał zwarcie ale to nie możliwe bo na elektronice się znam! wie ktoś co mogło się zepsuć jak to sprawdzić lub jak naprawić?? proszę o pomoc

po prostu kup 3 czy tam dwa (nie pamiętam ile jest na tłoku rometa pierścionków) pierścionki, bo skoro mechanik Ci powiedział, że to one to chyba wiedzial co mówi. A jeżeli mówisz, że po wymianie świecy działał dobrze, to mosze za dużo oleju wlales do mieszanki? Sprawdz jeszcze czy platynki nie są okopcone

pozdrawiam

jak mi to mówił to komar jeżdził bez problemów a co do platynek to napisz mi krok po kroku bo sie za bardzo nie orientuje w nazwach ale to dziwne jeździł-stał 2 dni-nie jeździ a z działaniem dobrze chodziło o to że dżwiek wydawał normalny ale ledwo jechał pod górke na którą wyjeżdżał na trójce bez problemu musiałem go wypchać

Witam.Pierścienie na tłoku do wymiany szt 2 ,naprawdę sam miałem takie problemy a miałem motorowerów parę sztuk.Powodzenia

to na pewno pierścienie?? słyszałem że jak odkręcę rure to zobaczę to prawda??

Pierścienie są na tłoku w cylindrze a nie w rurze. :stuck_out_tongue:

A skoro masz taką wiedzę to daj do naprawy ten motorower komuś bardziej doświadczonemu ba sam narobisz więcej szkód jak pożytku :stuck_out_tongue:

wiem gdzie są pierścienie ale chodziło o odkręcenie od cylindra

Niewiele zobaczysz, musisz odkręcić głowicę cylindra i wtedy wszystko zobaczysz a głównie w jakim stanie jest sam cylinder i jakie masz założone pierścienie, czy nominalne czy już wyższe. Możliwe że cylinder bedzie wymagał szlifowania.