Router - alternatywne oprogramowanie

Jeśli wybrałem zły dział to przepraszam,. Według mnie chyba on najbardziej tutaj pasuje, jeśli jednak nie to proszę o przeniesienie.

Poszukuję alternatywnego oprogramowania do wgrania na router Tp-Link, najbardziej zależy mi na możliwości wgrania prostej stronki html do routera i żeby była udostępniania 24h w sieci lokalnej.

Istnieje w ogóle taka możliwość?

 

Pozdrawiam!

TP-Link to firma, a przydałby się konkretny model.

Sorki, TP-Link TL-WR720N

Ten router nie wspiera alternatywnego oprogramowania.

Ok,  a istnieje w ogóle taka możliwość, żeby udało się wgrac na router stronkę i udostępniać ja tylko w sieci lokalnej?

„…żeby udało się wgrać na router stronkę „ - to raczej niemożliwe. Prędzej na pena lub dysk twardy podłączony do niego przez USB, a w routerze wgrany/uruchomiony WEB SERWER lub coś w tym stylu. Jednak nie znam się na tym więc niech się wypowie Ktoś doświadczony.

…natomiast alternatywne oprogramowanie wspiera jego :slight_smile:

Tutaj o:

https://wiki.openwrt.org/toh/tp-link/tl-wr720n

a tutaj konkretne obrazy

http://dl.eko.one.pl/chaos_calmer/ar71xx/

tylko wybierz swoją wersję v1, v3 lub v4.

Faktycznie masz racje. Openwrt obsługuje ten router, tylko dd-wrt nie, a tylko tą wersje sprawdzałem.

… co nie zmienia faktu, że hostowanie strony na tym routerze może być delikatnie mówiąc kłopotliwe.

Ok, niekoniecznie musi być to ten konkretny router. Mam również jakiegoś Asusa (jak wrócę z pracy i nie zapomnę to podam model), może on by się bardziej nadał, albo jakiś konkretny model?

Najlepiej zapomnij o stawianiu strony na tego typu routerze. Zorganizuj komputer (może być stary laptop/netbook), który będzie włączony 24h/dobę.

No właśnie problem w tym, że nie mam miejsca na postawienie dodatkowego komputera.

Mam płytkę Orange PI PC, która się nie włącza, a może się włącza tylko nie daje sygnału na monitor. Coś się z nią zadziało i nie mam wiedzy, żeby to zdiagnozować, niestety bo byłoby jak znalazł.