Witam posiadam router z Multimedia Polska MODEL: Arris TG 862 nie mogę się do niego zalogować wpisując w przeglądarkę swój adres IP wyskakuje ze nie mogę się połączyć sprawdź połączenie…chciałem sobie zmienić hasło bo mam wrażenie ze ktoś się podłącza do mnie przez wi fi. Przez jakiś czas kontrolka od Wi fi na routerze świeci cały czas na zielono później mruga jakby ktoś korzystał z sieci. Gdy chce korzystać z sieci w telefonie poprzez wi fi to pisze ze ta siec jest zabezpieczona może jednak słabo?. Wiem że technik z MM robił wszystko przez swojego laptopa nazwa użytkownika oraz hasło jest na routerze na naklejce, ale ja bym chciał swoje da się coś z tym zrobić? i jak to poprawnie wykonać?
Czasem MM nie blokuje dostępu do panelu routera? Dowiedz się na infolinii. Chyba był nawet jakiś czas temu temat, że ktoś musiał dzwonić na infolinię, aby mu hasło do WiFi zmieniali, ale nie pamiętam czy chodziło o MM czy Vectrę.
Możliwe że blokują będę się musiał dowiedzieć ale z mojego punktu widzenia powinienem mieć do tego dostęp i swoje hasło i nazwę wpisać a nie z nalepki od producenta
a co mam powpisywać w te puste pola? skąd te dane wziąć jak ich nie znam?
Dopisano 19 kwietnia 2015.
Zalogowałem się i nic z tego nie mam dostępu do swojego routera wyskakuje błąd "mój modem jest nieobsługiwany " istnieje jakiś sposób żeby tą osobę odłączyć od swojej sieci? bo gdy zresetuje router/modem to pisze ze nośnik odłączony gdy wpisze w konsoli ip config to widzę. Po resecie mam jakieś 2 dni spokój później znów kontrolka od wi fi mruga znów wpisuje ipconfig żeby sprawdzić oczywiście po resecie routera/modemu pokazuje nosnik odłączony oczywiście mam na myśli kogoś kto się podłącza do mojej sieci.
To nie jest Twój router, tylko ISP, więc nie muszą Ci dawać dostępu do jego panelu.
Zadzwoń do BOK i poproś o zmianę hasła. Ewentualnie zrezygnuj z usługi WiFi od ISP i kup własny router, podepnij do modemu i będziesz mógł sobie dowolnie zarządzać siecią bezprzewodową. Ja też mam modem z WiFi od UPC, ale na dzień dobry powiedziałem im, że mam własny router i ich usługa mnie nie interesuje (tyle że ja mam dostęp do ich routera i mogę sobie konfigurować po swojemu, jedynie dostęp do ustawień WiFi mam tam zablokowany, ale to zrozumiałe).
dopiero podpisałem umowę z multimedia, chciałem tak żebym miał wi fi nie kupując routera ale nie wiedziałem ze z tym takie są problemy zadzwonię na infolinie przy okazji i to postaram się rozwiązać