Router Cisco i TP Link - połączenie znika co chwilę

Witam. Mam problem z internetem. Dostawcą jest Inea i dzwonilem juz do nich kilkadziesiąt razy i oni nic z tym nie robią dlatego postanowilem napisac tutaj na forum. Posiadam połączene router TP-link model TL-WR720N oraz modem Cisco EPC3928AD. Wszystko jest dobrze podlaczone a kable nie są naruszone. Mija czasami dosłownie 30 sekund, modem cisco na kilka sekund dosłownie pokaze diode online i robi restart. Jest to okropnie denerwujące. Do panelu administracyjnego TP linka mozna dostac sie bez problemu lecz nie wiem jak to zrobic w przypadku Cisco. Myslicie, ze to moze byc wina złych ustawien? Moze trzeba wykonac reset? Nie wiem zupełnie co robic. 

Każde połączenie do jakiegokolwiek operatora powinien poprzedzać restart modemu. Masz tam przycisk oznaczony reset. Próbowałeś bezpośrednio bez swojego tp-linka ?

Bez TP linka na razie chwilowo dziala. Oni zawsze prosza o restart modemu wiec wtedy to robie. Po prostu boje sie resetowac tych ustawień bo potem w ogole nie bede mial dostępu do sieci.

 

Edit: Na telefonach internet z sieci wifi dziala. Na laptopie za to łączy sie, lecz mam ograniczony dostep.

Jak masz je połączone? Spróbuj portami LAN i wyłącz DHCP na TP-Linku.

DHCP wylaczone i nie dziala. Teraz Cisco co 30 sekund sie samoczynnie restartuje. Nawet z odlaczonym tplinkiem nie ma internetu. 

Cześć! Ostatni też miałem problem z takim bublem. Sprawdź czy nie masz takiego oprogramowania jak NetViewer, NetGraphView… wszystko co pokazuje Ci w czasie rzeczywistym przesył danych. Jednym z nich zaszyty był “balasner” który powodował restart Cisco EPC… Dla testu odłącz wszystkie urządzenia LAN oraz laptopy/komputery połączone bezprzewodowo. Pomęcz internet przez telefony. Jeżeli się nie zrestartuje to masz odpowiedź. Na TP link wyłącz QoS

Żadnego programu tego typu nie mam zainstalowanego, sprawdziłem… Aktualnie internet działa z odłączonym TP Linkiem jednak mimo to router co chwilę się restartuje tylko z mniejszą częstotliwością i następuje to tak co ok. 15 minut. Sprawdzę później z tym wyłączonym QoS bo akurat teraz nie mam dostępu do tego modemu. Nie wiem naprawdę co może być przyczyną. Denerwuje też zachowanie Inei, którzy nic z tym nie robią i mają głęboko gdzieś swoich klientów. Płacę praktycznie za coś czego nie używam, bo czasami naprawdę wolę już korzystać z internetu mobilnego niż mieć co chwilę zrywane połączenie. Może trzeba zrobić jakąś aktualizację oprogramowania od modemów?

Albo dać dławik 6DB na wejście antenowe. 

Ja mam ten sam modem od Kablówki w moim mieście. U mnie problem był z programem sprawdzający aktualną prędkość sieci. Najlepsza opcja to fachowiec ze sprzętem do badania sygnału w kablu antenowym. :frowning: Nie pomogę :frowning: