Router d-link dir 615 z Virgin ma ktoś w UK problem?


(lieft) #1

witam,

od jakiegoś czasu mam problem z routerem, z jakością sygnału, z szybkością netu, itd.

Obawiam się, że nie obejdzie się bez wizyty firmy, ale wolałbym się upewnić, że to nie jakaś moja wina.

Aktualnie jestem na drugim niż zwykle laptopie, prędkość otwierania się stron jest masakrycznie niska, nie ma mowy o ściąganiu czegokolwiek lub uploadzie.

Prędkość do tej pory była zadowalająca, czyli jakieś 1Mb/sek download i ok 150 Kb/sek uploadu.

Jak ktoś ma w Uk podobny problem z virginem, to proszę o kontakt.

Być może to jest moja wina, ale gdzie w takim razie szukać rozwiązania?


(Piotr Zawada) #2

Dzwoń do Customer Serwis i zgłoś problem. Wymienią Ci router jeśli tego zażądasz, bez jakichkolwiek opłat. Wizytę technika, też możesz umówić.


(lieft) #3

petpatpot, a często Ci się zdarzają problemy z routerem? jesteś w ogóle w virgin?


(Piotr Zawada) #4

Może po kolei:

a/ tak jestem w Virgin od dwóch lat i problem z routerem miałem na samym początku; po prostu był wadliwy i nie działał. Przysłali nowy i po kłopocie.

b/ też miałem problemy ze spadkiem szybkości, ale wtedy, kiedy Virgin był tylko providerem, a sygnał szedł po kablu BT. Z chwilą założenia światłowodu Virgin problemy szlag trafił i wszystko chodzi jak w zegarku; czasami w niedzielę po 18 jest zauważalny spadek szybkości, ale to drobnostka.


(lieft) #5

no więc dzwoniłem na ich infolinię, bo maila nie ma, ani normalnego telefonu też nie. Sprawdzili na odległość, że u nich wszystko chodzi i tyle. I powiedzieli, że to może być wina po stronie laptopa i tyle, a jak chcę, to mogą wpaść i odpłatnie to sprawdzić.

A ja ściągam plik z chomika, przerywa mi ściąganie, pisze, że przekroczono limit czasu.

I teraz nie wiem co zrobić, czy zlikwidować direct debit i napisać im pismo, z podpisem gdzie mam ich i ich internet, czy wchodzi w grę faktycznie opcja błędów w laptopie.....


(Piotr Zawada) #6

Takie pytania: sygnał idzie po światłowodzie, czy po linii telefonicznej BT ? I czy próbowałeś użyć innego laptopa ?


(lieft) #7

sygnał jest po światłowodzie, na innych laptopach tak sobie, zależy z czego się ściąga, jak np niektóre pliki z chomika to śmiga pod 800 Kb/s, ale to nie norma, jak dawniej, na torrentach miałem zwyczajowo przy średnich sedach ok 600, a przy większej ilości ponad 1Mb/sec


(lieft) #8

sygnał jest po światłowodzie, na innych laptopach tak sobie, zależy z czego się ściąga, jak np niektóre pliki z chomika to śmiga pod 800 Kb/s, ale to nie norma, jak dawniej, na torrentach miałem zwyczajowo przy średnich sedach ok 600, a przy większej ilości ponad 1Mb/sec


(Kornell95) #9

Najlepiej napisać do Szefa virgin i opisać sprawe. Ja tak robie jak mam problem, bo to cała azjatycja infolinia nic nie daje... Napisz do mnie na priv to podam ci co i jak.


(lieft) #10

już problem rozwiązany, reset modemu :slight_smile:


(Piotr Zawada) #11

No właśnie... w zasadzie od tego należało zacząć. #-o