Router D-Link - problem

Posiadam Neostrade 1MB. Chcę poprzez router D-Link DSL G624T utworzyć sieć bezprzewodową w domu. Nie znam się za bardzo na tych sprawach dlatego też piszę.

Normalnie łącze się poprzez modem Speedtouch 330, wszystko działa jak trzeba. Teraz sprawa jak co do czego podłączyć, aby działało należycie. Gdy podłączam do routera kabel mojej linii telefonicznej (który normalnie idzie do modemu) lampka ADSL na routerze pali się, ale ciągle mruga lampka STATUS, krótszym kablem telefonicznym łącze mój modem z routerem wkładając jedną końcówkę do wejścia LAN1 a drugą końcówkę do modemu. W tym momencie mam sieć bezprzewodową, sprawdzałem to na laptopie, do tej sieci można się połączyć, ale laptop chyba nie jest dobrze skonfigurowany i internet nie działa ( wiem, że można wpisać kombinację np. 192.168.1.1 wtedy przenosimy się na stronę konfiguracji routera, wpisywałem to na laptopie [w tym momencie lampka ADSL na moim modemie ciągle mruga czyli jakby router hamował połączenie] i przenosiło mnie na tą stronę, a gdy robię to po prostu gdy mam TYLKO internet na swoim stacjonarnym komputerze na tą stronę nie mogę wejść)

beztytuufp8.th.jpg

Nie wiem czy muszę koniecznie mieć i router i modem, bo w stacjonarnym komputerze mam wejście na kabel telefoniczny. Nie wiem nie wiem nie wiem :stuck_out_tongue:

Problem jest w tym, że nie posiadam żadnej płytki do routera, jestem w tych sprawach zielony i nie wiem co i jak zrobić. Myślę, że wytłumaczyłem problem w miarę poprawnie i liczę, że znajdzie się ktoś kto będzie w stanie pomóc.

Kabel sieciowy różni się czymś od kabla telefonicznego? Chodzi mi o wejście, bo ten krótki telefoniczny pasuje do tych wejść LAN w routerze.

Aha, muszę coś zrobić na necie i za chwilę sprawdzę tak jak napisałeś, tylko nie wiem co będzie z tą mrugającą diodą STATUS, się zaraz zobaczy :slight_smile: