Router do 200 zł

Witam, polecicie dobry router do około 200 zł? Mam na tylko myśli nowy z gwarancją. Nie znam się na routerach. Mógłbym wziąć od dostawcy internetu(Netia) ale nie chcę wiązać się umową na kolejne dwa lata. Więc wolę własny, a obecny ciągle się rozłącza i muli internet. Orange natomiast widzę oferuje modem, a on podobno działa tylko na jedno urządzenie. Nie wiem czy to ma znaczenie ale do routera mam podłączone regularnie 2 sprzęty poprzez kabel(czasem dojdzie 3) i 2 urządzenia na wifi.

Nie ma dobrych, nowych routerów w tej cenie.

Ja mam taki i działa OK

Ok, wygląda nieźle. A coś z tych dwóch będzie lepsze czy niewielka różnica od tego podanego wyżej?

Nie bierz nic od tp-link. Aktualizacji programowania nigdy na oczy nie zobaczysz.

Tu masz coś z bardzo bogatymi opcjami konfiguracji:

W sumie racja. Sam mam obecnie TP i potwierdzam. To opłaca się dokładać do tego Netgara w porównaniu z tym Asusem RT-N12+300 DSL? Bo praktycznie 3 razy większa cena.

Panowie tylko myśmy coś p…li.
Czy jemy chodzi o router czy o router z modemem ADSL pod Nedie
Bo jeżeli o ADSL to trzeba:

Lecho 1525 wypowiedz sie o co ci chodzi?

Czekam na światłowód, ale to może jeszcze trochę potrwać. Obecnie mam internet od Netii, i do momentu przejścia na światłowód raczej tak zostanie.

Czyli masz na przewodzie telefonicznym - czyli musisz mieć z modemem DSL.
Ale jak ci muli i rozłącza po kablu nie jest wina routera tylko dostawcy internetu
Wydasz 200 zł i będzie kupa z tego.
Ja mam z vectry - on też jest słaby to połączyłem ten za 70 zł po kablu do tego z vectry i mam wifi 100MB na wiele urządzeń
Ponadto jak kupisz nowy to go trzeba skonfigurować do netie - poradzisz sobie?