Router działa, a na komputerze „brak internetu”

Witam. Dostałam dziś router D-Link DWR 921E z cyfrowego Polsatu. Po podłączeniu routera do laptopa cały czas jest „brak internetu”, a po zalogowaniu się na stronę routera pokazuje „połączono”. Przy próbie połączenia się telefonem z wifi jest to samo. Niby jest podłączone, ale żadna strona się nie chce załadować. Co mam zrobić, bo już brak mi pomysłów?

Routerek poprawnie skonfigurowany?? W instrukcji wszystko pewnie jest napisane. Żeby połączyć się z siecią WI-FI tworzoną przez ten router, trzeba ją najpierw skonfigurować.
Połącz kablem LAN router z komputerem / laptopem;
Otwórz przeglądarkę internetową i wpisz adres do strony konfiguracyjnej routera;
Ustaw SSId (nazwę sieci) i hasło do niej;
Rozłącz kabel;
Podłącz źródło internetu do złącza WAN (zazwyczaj koloru niebieskiego) do routera;
Jeśli używasz kopmputera stacjonarnego, to podłącz go do złącza żółtego w routerze;
Sprawdź np. w smarfonie, czy wifi działa;
Jeśli nie działa internet, to pisz :slight_smile: