Router na 3 urządzenia

Witam!

Mam dość szczególne wymagania co do routera a niestety jestem kompletnie zielony w tych sprawach… Nie lubię jeździć po sklepach i rozmawiać z pracownikami ponieważ dość często trafiałem na nieuprzejmych lub niekompetentnych.

Interesuje mnie router który będzie mógł obsługiwać 4 urządzenia naraz.

  1. komputer PC, stoi w przedpokoju, z tego też miejsca chciał bym by router dawał sygnał, do PC podłączony kablowo

  2. laptop z wifi używany ok 5 - 7m. od pc (w tym ściana starego budownictwa na 2 cegły;) )

  3. obecnie mam ipod touch lecz chcę zmienić na iphona… oba urządzenia posiadają wifi;) obsługa również przez ściany, oraz czasem w ogrodzie (jakieś 20 metrów + 3 ściany)

Mam neostradę 1 mb (za pół roku koniec umowy i zwiększam do 6mb lub zmienię dostawcę)

chciał bym by router miał możliwość ustawienia które urządzenie z jaka maksymalną prędkością może pobierać dane. Np. PC 250kb, laptop 500, ipod 250.

Pc włączony 24 na dobę… po 3 letniej ciągłej pracy wymieniony tylko zasilacz oraz dokupiony 1gb ram. Chodzi jak żyleta więc chciał bym z niego sterować routerem, o ile nim się steruje za pomocą komputera…

Cenowo by nie był za drogi, lecz wart swojej cenyWesoły

proszę nie karać za głupotę… nie znam się na tym kompletnie…

Pozdrawiam, Bystryyy

Pod jakiegoś normalnego providera poleciłbym Linksys’a WRT54GL. Pod neo jakieś adsl trzeba… a to już będzie inna liga możliwości konfiguracyjnych… Co do zasięgu to 9m dalej laptop z 4965AGN ma bardzo dobry sygnał, z tym ze po drodze są dwie 8cm ścianki działowe i 30cm zbrojona betonowa :slight_smile:

Nie za bardzo rozumiem co mówisz… tyle zrozumiałem:D

router potrzebny do neo to taki z adsl. ok.