Router nie łączy się z siecią

Witam

Mam problem. Mianowicie zakupiłam Router TP-Line TL-WR741ND. Postępowałam zgodnie z instrukcją, lecz gdy chciałam skonfigurować sieć z płytki to automatycznie restartował mi się komputer, a strona internetowa stworzona do konfiguracji w ogóle się nie chciała załadować. Ponadto gdy kabel sieciowy jest podłączony z modemu do routera i później do komputera to nie mam w ogóle połączenia z siecią. Jestem zielona w tym temacie więc proszę o pomoc.

Włącz router do prądu komputer podłącz do portu LAN 1-4.

Kabel z modemu podłącz do portu WAN.

Otwórz przeglądarkę i wpisz http:\192.168.1.1 login i hasło = admin

Jak się otworzy to w Status | WAN zobacz czy router połączył się z modemem powinny się pokazać adres IP brama dnsy.

Jak ich nie ma to wejdź do Network > WAN i wybierz z pierwszej opcji Dynamic IP / DHCP zatwierdź i znowu Status.

Jak nie dostaje adresów to podaj co to za kablówka bo mniemam, że to kablówka :wink:

No właśnie tak próbowałam zrobić i niestety nic to nie dało, bo to IP nie chciało się załadować w przeglądarce. Tak, to kablówka - TZG miejscowa sieć

Czy po podłączeniu kabla z komputera pod router na komputerze widać jakąś komunikacje?

Jaki masz system.

Hej,

:arrow: Czy komputer w ogóle otrzymuje adres IP? Możesz to sprawdzić wpisując w wierszu poleceń (menu Start -> Uruchom -> cmd) komendę ipconfig -all.

:arrow: Czy karta sieciowa jest włączona? Jak wyglądają diody na karcie sieciowej? Które z nich się świecą?

:arrow: Sprawdzałaś, czy kabel jest sprawny?

Pozdrawiam,

Dimatheus

Wystarczyło zajrzeć do instrukcji dla tego routera http://www.tp-link.com/Resources/docume … _V4_UG.pdf

Domyślny adres ip tego routera to: 192.168.0.1

Po poprawnym podłączeniu routera do komputera spróbuj wklepać ten adres do pola adresu w twojej przeglądarce internetowej.

Pallyna20 ,