Mam problem. Mianowicie zakupiłam Router TP-Line TL-WR741ND. Postępowałam zgodnie z instrukcją, lecz gdy chciałam skonfigurować sieć z płytki to automatycznie restartował mi się komputer, a strona internetowa stworzona do konfiguracji w ogóle się nie chciała załadować. Ponadto gdy kabel sieciowy jest podłączony z modemu do routera i później do komputera to nie mam w ogóle połączenia z siecią. Jestem zielona w tym temacie więc proszę o pomoc.
Rejestrując się na niniejszym forum zobowiązałaś się przestrzegać jego regulaminu. Niestety, w tym momencie łamiesz go nie tytułując poprawnie tematu. Proszę zapoznać się w pierwszej kolejności z regulaminem forum, a następnie z tym tematem. Po zapoznaniu się proszę poprawić tytuł tematu, używając przycisku
Po podłączeniu routera nic się nie dzieje z tym, że jak jest sam modem to połączenie jest, a gdy dołączony jest router nie ma. A System XP.
Wszystkie diody świecą prawidłowo, więc chyba wyklucza to niesprawność kabla.
Instrukcję posiadam z tym, że postępowanie wg niej nic nie dało, bo jak już pisałam uruchomienie płytki restartowało mi kompa a wpisywanie IP e przeglądarce nic nie dawało, bo nie było połączenia
Niekoniecznie - polecenie działa poprawnie zarówno z przełącznikiem “/”, jak i “-”. Tutaj bardziej chodziło o niepotrzebną kropkę po all.
Tak, teraz dobrze. Pytanie tylko, czy polecenie confingu IP wykonywałaś wtedy, gdy komputer był podłączony do routera czy bezpośrednio do modemu? Przydałoby się porównanie adresów IP oraz bram domyślnych w obu przypadkach. Podejrzewam bowiem, że IP w komputerze ustawione jest “na sztywno” i stąd po podłączeniu do routera nie udaje się uzyskać poprawnego połączenia.
DHCP dalej masz wyłączone więc nie widać różnicy włącz DHCP na karcie.
Kliknij na Połączeniu lokalnym prawy właściwości dwa razy kliknij na Protokół coś tam TCP/IP i zaznacz Uzyskaj adres automatycznie i to samo niżej przy DNS i zatwierdź i po chwili znów wywołaj tą komendę i wklej