Mam pewien problem. Otóż. Kupiłem router TP-LINK TD-W8960N, wykonałem wszystko jak pisało w instrukcji i przez pewien okres czasu wszystko było okej. Tzn router przysyłał internet przez kabel ETHERNET jak i Wifi. Kiedyś gdy wróciłem do domu na komputerze stacjonarnym (tym podłączonym przez ETHERNET) pojawił się wykrzyknik o problemie z siecią. Od tej pory, gdy wpisuję w pasku przeglądarki 192.168.1.1 nie łączy mnie ze stroną konfiguracyjną, tylko wyświetla się błąd. (tak jakbyśmy chcieli się połączyc z dowolną witryną nie mając internetu.
W tym momencie na laptopie (przez WiFi) internet jest bez zarzutu, mogę nawet się połączyc z 192.168.1.1 i wszystko działa normalnie.
Proszę o pomoc, gdyż próbowałem już chyba wszystkiego, a mam nadzieję, że to nie jest awaria routera.
P.S Jest jakiś sposób na sprawdzenie poprawności działania routera ?
Przypisz na komputerze stacjonarnym stałe IP i DNS (najlepiej preferowany 8.8.8.8) , mogą to też być ustawienia na sieci na Twoim komputerze niżli na TP-Linku.
Tak, próbowałem do ustawień fabrycznych kilka razy.
Mógłbyś troszkę jaśniej ;>
Ostawiam w centrum sieci i udostępniania -> ustawienia karty sieciowej -> protokół internetowy w wersji 4 -> właściwości -> odznaczam domyślne i wpisuję to " 8.8.8.8" i neta mi wywala
Microsoft Windows [Wersja 6.1.7601]
Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.
C:\Users\xXx>ipconfig
Konfiguracja IP systemu Windows
Karta tunelowa Teredo Tunneling Pseudo-Interface:
Stan nośnika . . . . . . . . . . .: Nośnik odłączony
Sufiks DNS konkretnego połączenia :
C:\Users\Kuba>