ROUTERA firmy ASUS RT-G32 problem przy instalacji

Witam ,nie dawno zakupiłem laptopa i router firmy ASUS RT-G32.Posiadam internet (Rdi) na kabel (Lan)Po podłączeniu routera do komputera nie jestem w stanie uruchomić internetu .Zainstalowałem wszystko to co było na płycie sterowniki i nic nie pomogło ,próbowałem skonfigurować Router przez www i wyskakuje o taki błąd "Błąd 105 (net::ERR_NAME_NOT_RESOLVED): Nie można znaleźć serwera."Bardzo prosze o pomoc jestem w tych sprawach zielony .Miałem zamiar podzieli cz łącze na komputer stacjonarny i laptopa (mial być bezprzewodowo podlaczony)

W zasadzie nie potrzebujesz instalować w komputerze żadnego oprogramowania. Najwięcej możliwości konfiguracji będziesz miał - zgodnie z opisem w instrukcji - przez interfejs www. Podłącz router do gniazdka zasilania (na razie nie potrzebujesz nawet podłączać do kabla sieciowego) i spróbuj wyszukać sieć bezprzewodową - najlepiej w laptopie. Powinna być widziana jako “default”. Połącz się z tą siecią. Później w pasku adresu przeglądarki, (np. Internet Explorer) wpisz 192.168.1.1 , naciśnij enter - wtedy powinno pojawić się okno konfiguracji, gdzie poustawiasz wszystkie potrzebne parametry. Możesz podłączyć kabel sieciowy od RDI (do routera). Napisz, czy udało Ci się dojść do tego etapu.

Wlasnie problem w tym ze na chwile obecna nie mam laptopa przy sobie ale mam ps3 i na ps3 wykrywa ten router bezproblemu .Ja chce narazie tylko podłaczyc do kompa ten router ,gdy go podłanczam to wogóle niema neta nic nie moge zrobic. Tylko ze nie moge sie dostac dotych ustawien routera przez www.Dodam jeszcze ze mam zainstalowaną viste 64 bit .

A spróbuj zresterować RDI, u mnie ten sposób zadziałał, a też się męczyłem z tym sprzętem niemiłosiernie.

to znaczy zresetować kartę sieciową ,a mam pytanie bo jak zmieniałem kompa to nie mialem neta i trzeba było zadzwonić do rdi zeby udostepnili internet .Czy tak nie trzeba zrobić może z routerem.