Rozbudowa Fujitsu - Siemens Esprimo C5730

(AIRO1) #1

Witam, mam zamiar ulepszyć mój sprzęt, czyli komputer Fujitsu - Siemens Esprimo C5730 o nowy procesor oraz kartę graficzną. Niestety jestem zielony w tym temacie i nie wiem czy mam takowe możliwości. Upatrzyłem sobie kartę graficzną VtX ATI Radeon HD5670 DVI/HDMI 1GB oraz procesor Intela quad core 2,33GHz. Lecz mam wątpliwości co do tej karty, ponieważ obudowa tego komputera jest niezwykle mała. Błagam o pomoc, ponieważ męczę się z tym już od paru dni i nie mogę znależć rozwiązania. Gry w które zamierzam grać to League of Legends, Minecraft, ew. DrakensangOnline. Pozdrawiam!

Przechwytywanie.PNG

Przechwytywanie2.PNG

Przechwytywanie3.PNG

Przechwytywanie4.PNG

Przechwytywanie5.PNG

Przechwytywaniep.PNG

(nietopyrz) #2

Siema,

komputer zombie. Zainwestowałbym w nowy zestaw na Pentiumie Kaby Lake. Ale mając już doświadczenie z niejednym uparciuchem ^^) zaproponuję znacznie gorszą opcję: CPU pokroju E8400 i HD7770 (do 200 zł). Cudów się nie spodziewaj. Twoja platforma ma jakieś 10 lat na karku. Modernizując trochę ożywisz tego zombiaka.

(AIRO1) #3

A co z tymi elementami, które wymieniłem? Czy mogę je tam wpakować? Nie chcę mieć bestii, chcę tylko przyjemną grę w mało wymagające tytuły. Pozdrawiam

(nietopyrz) #4

Niezłe maleństwo. Procek się zmieści, grafika - dopiero zauważyłem :E - nie.

Zwróć uwagę na białe gniazdo i jego odległość od bocznej ścianki obudowy.

(AIRO1) #5

Tego się obawiałem :frowning: Czyli mogę wpakować tam ten procesor? Dowiedziałem się, że moja aktualna karta jest słaba, dlatego chciałem ją wymienić, a akurat kolega sprzedawał po taniości… Jaką kartę graficzną mogę tam dać? Może po prostu wymienię obudowę? 

(nietopyrz) #6

Bardzo nietypowy format mobo tzn. BTX. Bardzo ciężka sprawa. Mógłbyś zrobić zdjęcie środka? Chciałbym się upewnić, jak to konkretnie wygląda u Ciebie.

(AIRO1) #7

Wygląda tak samo jak na zdjęciu. 

webcam-toy-foto1.jpg

(nietopyrz) #8