Rozbudowa Fujitsu - Siemens Esprimo C5730

Witam, mam zamiar ulepszyć mój sprzęt, czyli komputer Fujitsu - Siemens Esprimo C5730 o nowy procesor oraz kartę graficzną. Niestety jestem zielony w tym temacie i nie wiem czy mam takowe możliwości. Upatrzyłem sobie kartę graficzną VtX ATI Radeon HD5670 DVI/HDMI 1GB oraz procesor Intela quad core 2,33GHz. Lecz mam wątpliwości co do tej karty, ponieważ obudowa tego komputera jest niezwykle mała. Błagam o pomoc, ponieważ męczę się z tym już od paru dni i nie mogę znależć rozwiązania. Gry w które zamierzam grać to League of Legends, Minecraft, ew. DrakensangOnline. Pozdrawiam!

Przechwytywanie.PNG

Przechwytywanie2.PNG

Przechwytywanie3.PNG

Przechwytywanie4.PNG

Przechwytywanie5.PNG

Przechwytywaniep.PNG

Siema,

komputer zombie. Zainwestowałbym w nowy zestaw na Pentiumie Kaby Lake. Ale mając już doświadczenie z niejednym uparciuchem ^^) zaproponuję znacznie gorszą opcję: CPU pokroju E8400 i HD7770 (do 200 zł). Cudów się nie spodziewaj. Twoja platforma ma jakieś 10 lat na karku. Modernizując trochę ożywisz tego zombiaka.

 

A co z tymi elementami, które wymieniłem? Czy mogę je tam wpakować? Nie chcę mieć bestii, chcę tylko przyjemną grę w mało wymagające tytuły. Pozdrawiam

Niezłe maleństwo. Procek się zmieści, grafika - dopiero zauważyłem :E - nie.

Zwróć uwagę na białe gniazdo i jego odległość od bocznej ścianki obudowy.

 

Tego się obawiałem :frowning: Czyli mogę wpakować tam ten procesor? Dowiedziałem się, że moja aktualna karta jest słaba, dlatego chciałem ją wymienić, a akurat kolega sprzedawał po taniości… Jaką kartę graficzną mogę tam dać? Może po prostu wymienię obudowę? 

Bardzo nietypowy format mobo tzn. BTX. Bardzo ciężka sprawa. Mógłbyś zrobić zdjęcie środka? Chciałbym się upewnić, jak to konkretnie wygląda u Ciebie.

 

Wygląda tak samo jak na zdjęciu. 

webcam-toy-foto1.jpg

Grafiki tam nie wsadzisz. Po pierwsze, nie masz PCIe tylko stareńkie PCI. Secundo, nie masz zwyczajnie miejsca.