Rozdzielanie hot-spotu w laptopie

Mam pytanie. Internet do mojego laptopa ściągam z darmowego Hot-spota- Poprostu włączyłem wyszukiwanie i połączyłem się z jedną z sieci niezabepieczonych. Ten internet jest bardzo szybki i chciałbym go rozdzielić. Chodzi mi o to aby z tego laptopa utworzyć Access Point- czyli ten komputer przekazywał internet dalej do innych urządzeń np. komórki itp… Tylko jak to zrobić?? Może mi ktoś wytłumaczyc ale KROK PO KROKU bo jestem w tym totalnym laikiem…Co zrobić i czy wogóle da się to zrobić aby ten internet przekazywał się dalej?? Mam windows XP SP3 oraz Laptopa: ACER 5315

Tak ale za pomocą kabla ;] po prostu możesz udostępnić połączenie na drugą sieciówkę :slight_smile:

pozdrawiam

Acha czyli przez Wifi się tego nie da zrobić?? Żeby ten laptop odbierał ten internet i przekazywał dalej poprzez wifi do innych urządzeń…

nic mi o tym nie wiadomo :slight_smile:

kup prosty AP z funkcją AP repeater i z głowy.

A czemu akurat z funkcją AP repeater?? I wtedy podpiąć to pod komputer czy jak??? Sorki za banalne może dla ciebie pytanie ale naprawde jestem zielony w tych sprawach…

ban na google?

http://www.airlive.com/uploads/byself/w … _app_2.jpg

(universal repeater)

pozdrawiam

Dzięki :wink: szukałem w google ale tak prostego opisu jak ten obrazek nie znalazłem. Dzięki :wink:

A gdyby załatwił sobie drugą kartę wi-fi, to mógłby jedną odbierać, a drugą rozdzielił sygnał?

dokładnie. Tyle, że jaki to ma sens gdy karta i AP to prawie ten sam koszt, a różnica ogromna.

Chciałem pokazać, że takie też jest wyjście, ale na pewno jest lepiej kupić AP.

Uważasz, że niezabezpieczona sieć to hot-spot?

No sory, ale takie coś jest nielegalne

Nie chciałem prawić morałów, bo jestem nowy na forum, ale jestem obiema rękoma i nogami za przedmówcą.

To prawie tak jak “ktoś nie zamyka drzwi od domu to można go okradać , bo normalną praktyką jest ich zamykanie.”

pozdro

A może mieszkam przy McDonald???..:wink: