Róże


(Adampigan) #1

Witam wybaczcie takie pytania, ale czy spotkaliście siez różami w kolorze niebieskim

lub takim bardziej nie typowym?


(Edgarmks) #2

O ile sie nie myle to są sztuczne róże ;d


(system) #3

czarne... są piękne, nie widziałem na żywo niestety, tylko w necie i TV (może to był fotomontaż, ale były po prostu piękne...)


(Adampigan) #4

kurde tu na samym dole wyczytałem ze goście z Japoni maja takie róże

Sorki za link

=======================================

dłuższego linku nie było ??

monczkin


(Monczkin) #5

http://www.allegro.pl/item95039611_nieb ... e_hit.html

Niebieskie odmiany powstają w drodze wychodowania czarnych kwiatów - są to zazwyczaj hybrydy


(Neon1992) #6

Taka jest ładna szkoda że sztuczna!

LiNk


(Adampigan) #7

ooo a jak myślicie mozna jeszcze róże zasadzić? Będę sie bawił w ogrodnika widzę :lol:


(Monczkin) #8

http://www.obi.pl/pl/porady/garten/pfla ... index.html


(Adampigan) #9

Dzięki wielkie Monczkin :slight_smile: Tak sieskłada że osoba sprzedająca na allegro to moja nauczycielka od bioli więc już jutro zmykam po sadzonki, dziękuje.


(Stary Dziad) #10

Monczkin:

Uff, z grubej rury :stuck_out_tongue:

A jak chodziłem kiedyś do szkoły, to istniało takie coś, co się nazywa atrament, w buteleczkach, nie w nabojach. Róże albo tulipany - ale lepiej róże - mało rozwinięte i najlepiej - białe - wsadzało się do wody z atramentem albo tuszem kreślarskim, dodawało do róż 1 tabletkę polopiryny, do tulipanów - łyżeczkę cukru, poczekało dwa dni i mieliśmy bajerne niebieskie, zielone albo ciemnofioletowe róże :smiley:


(Adampigan) #11

Dziś dostałem właśnie sadzonkę niebieskiej róży, przy pomocy mamy ją własnie zasadziłem. jak coś wyrośnie to wrzucę fotki :slight_smile:


(Azpr) #12

mozesz tez kupic biala [a raczej bardzo jasny odcien czerownego/rozowego] i wkaldasz ją do pojemnika z niebieska farbka... :slight_smile: rozcinajac wczesniej łodyge na dwie części


(Asterisk) #13

Sam zobacz


(Bartass86) #14

w krakowi na rynku mozna kupic niebieskie roze - hit krakowski :slight_smile:


(Adampigan) #15

Właśnie z tego źródła kupiłem sadzonkę Asterisku

Złączono Posta : 18.05.2006 (Czw) 19:58

Spróbuję też z tym atramentem wyśle wam fotki jak mi się uda.


(Centrumopowiastek) #16

debek , to nieładnie tak przekręcać nicki innych :wink:


(Adampigan) #17

no ba przyłapałeś mnie :stuck_out_tongue: