Witam,
Mam pewien problem. ciągle rozłancza mi neostrade. nie wiem co jest grane.
podaje log z hijackthis.
prosze o pomoc
Witam,
Mam pewien problem. ciągle rozłancza mi neostrade. nie wiem co jest grane.
podaje log z hijackthis.
prosze o pomoc
Pokaż log z: OTL
Przestawiasz w nim Processes i Modules na All oraz wklejasz w dolne białe okienko Custom Scans/Fixes :
Klikasz Run Scan. - otl-gmer-rsit-dds-inne-instrukcje-t370405.html
Też tak mam. Korzystam z LiveBox’a. Rozłącza się czasami nawet 10 razy w ciągu godziny, a po ok. 5 min. znów się włącza. Dzwoniłam już do pomocy technicznej (o ile można to tak nazwać), i powiedzieli oczywiście, że to wina komputera, który jest wolny od wirusów… ;/
To niekoniecznie jest wina modemu, sam miałem taki przypadek. Kiedyś rozłąćzało mi internet i to namiętnie. A modem dobry był. Zadzwoń do nich i bądź uparty a się i dla Ciebie rozwiązanie znajdzie.
Uruchom OTL i w oknie Custom Scans/Fixes wklej to:
Kliknij w Run Fix. Zatwierdź restart komputera.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem wywołaj opcję Run Scan.
Pokaż nowy log OTL.txt oraz log z czyszczenia.
Wykonaj pełny skan Dr. Web CureIt