Rozłączanie internetu po Wifi i Lan na nowym routerze

Wymieniłem domowy router na TP Archer C6 kilka tygodni temu.

Przez bodajże tydzień wszystko działało poprawnie (internet ze światłowodu).

Od pierwszej konfiguracji nic nie było zmieniane na routerze.

Obecnie od kilku dni następuję ciągłe rozłączanie internetu i po WiFi i po Lan, na kilka sekund internet zanika na wszelkiego rodzaju urządzeniach w domu, po czym wszystko wraca do normy. I tak w kółko po kilkanaście razy dziennie.

Macie jakieś pomysły od czego zacząć szukania przyczyny?

Dodam że na starym routerze nigdy się tak nie zdarzyło.

Miałem ten router miesiąc i tez to miałem, dodatkowo iphony nie wykrywały WiFi. Wywaliłem na elektrośmieci bo wstyd było wystawiać za grosze na Allegro. Nigdy więcej TP-Linka. Sprzet jako sprzet może dobry, ale firmware to chyba pisza na kolanie podczas stękania rano i dlatego jest jak jest, a ludzie to wszędzie polecają jak bułki kajzerki prosto z pieca. Ale jak sie chce tanio to trudno oczekiwać. Ktoś gdzieś napisał, że TP-Linka kupuje się dla sprzetu, a firmware wgrac DD-WRT lub inny darmowy duzo lepszy. Tylko problem w tym, że i tak za ten spaprany firmware TP-Linka się płaci.

Chcesz porządnie to sprzedaje Netgera, który wszedzie kosztuje od 369 zł w zwyż nowy. Miesiąc używany. Głó∑nie dla testu kupiony, a że mi nie jest nie zbędny to komuś sie przyda. Porzadny sprzet i dopracowany firmware, wszystko działa jak marzenie. Nie namawiam, proponuję :slight_smile:

Dzięki za propozycję, potrzebuję jednak fakturę na firmę do sprzętu w tych ciężkich czasach;)

Można liczyć że poprawią to z nowym firmware ale to też nie wiadomo kiedy.
Może jakieś ustawienie routera jest jakąś bolączką że się tak dzieje.
Dziwne że nie było od samego początku tego problemu, tylko z czasem samoistnie nastąpił.

Ja daję paragon to paragonu w koszty nie dasz? Paragon nie jest do mnie przypisany :slight_smile:
X-KOM do paragonu nie wystawi faktury?

Musi być NIP żeby to zadziałało, żeby można to było wpuścić w koszty.
Poza tym maj już rozliczony u księgowej więc nie zadziała to wstecz.

Witam, a może warto oddać na gwarancję, jak problem będzie się powtarzał to będą musieli oddać kasę. Pozdrawiam

Tak też zamierzam zrobić, tylko czuję że to trochę potrwa.
Zapewne u nich problem “nie będzie” występował i będzie takie trochę kopanie się z koniem:)

Ja stawiam dychę, ze to bardziej pewne niż nie pewne. O ile w ogóle do tego zajrzą :stuck_out_tongue:

Proponuję reklamowac jako niezgodnośc towaru z umową, zaznaczając na dokumencie zwrot pieniędzy. Wtedy w 14 dni musza list przysłac polecony, piorytet z ustosunkowaniem się. Ja tak robiłem kilka razy, głównie w RTV Euro AGD i zawsze oddawali kase. Bo bawić i sprawdzac im się nie chciało. Moze za telewizor czy inny sprzet droższy niż tysiąc by ich bardziej bolało oddac, a tak oddadza, pewnie ktoś kupi inny i kasa wróci :stuck_out_tongue:

Kup takiego Netheara, ale niestety w twoim wypadku musi być nowy w sklepie :slight_smile:

Na ich forum znalazłem taki wątek:

https://community.tp-link.com/en/home/forum/topic/193752

Ponoć rozwiązaniem może być wyłączenie funkcji Smart Connect i zmiana nazw SSID dla sieci 2.4Ghz i 5Ghz aby nie były tak samo nazwane te sieci.
Nie wiem czy przez to się router nie wykrzacza.

Adnotacja%202020-07-10%20133948

Niestety to rozwiązanie u mnie nie pomogło.
Router poszedł na gwarancję.