Rozłączanie internetu podczas rozmów telefonicznych VoIP

Witam. Mam następujący problem i nigdzie nie mogę znaleźć rozwiązania:

Posiadam internet stacjonarny internetia 20mb/s oraz Telefon VoIP z numerem z freeconet.pl

Podczas dzwonienia z telefonu nie mam internetu na komputerach do puki się nie rozłączę.

Podłączenie mam wykonane w ten sposób, że kabel WAN jest podłączony do routera TP LINK TL-WR340G (specyfikacja routera http://www.tp-link.com/en/products/d…TL-WR340G#spec). Z niego jest wyprowadzony jeden kabel LAN do laptopa, drugi kabel LAN do komputera stacjonarnego i trzeci kabel LAN do gniazda WAN do bramki VoIP MaxCom BRV102 (specyfikacja http://darmowytelefon.pl/bramka-brv-102.html). Z WiFi w routerze nie korzystam i musiałem wyłączyć, gdyż ostatnio antena ma bardzo słaby zasięg i nawet kilka m od niej internet działa o połowę wolniej niż jak podłączę komputer kablem.

Do bramki są podłączone 2 telefony.

Konfiguracja wygląda następująco:

Router jest ustawiony na automatyczne przydzielanie IP po Lanie oraz automatyczne pobieranie adresu IP z internetu. Włączyłem na nim również DMZ na laptopa, gdyż wcześniej miałem wysoki ping na poziomie 200-300ms.

Reszta ustawień routera jest pusta tzn nic nie zmieniałem - nie ma przekierowań portów itp.

Na komputerach powpisywałem IP ręcznie.

Na bramce VoIP na WAN, numer IP jest pobierany automatycznie z routera.

Niestety co trzeba wpisywać ręcznie to bramę domyślną i DNS. Jest wpisana z routera.

Sip1 i Sip2 mam zarejestrowane poprawnie. Są skonfigurowane pod jeden numer telefoniczny. Tzn jak ktoś dzwoni, to słychać telefony i w jednym i drugim pokoju.

Reszty nie zmieniałem. Jest tak jak było od nowości. Przekierowanie portów jest wyłączone.

Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu, gdyż jest to na prawdę irytujące, a w najbliższym czasie jeszcze zamierzam założyć firmę, więc jak będą dzwonić klienci to dopiero będzie kłopot.