Witam, posiadam neostradę 10 MB, na TP link TD-W8901G.
Problem polega na rozłączaniu się jego czasami, lub jak ktoś dzwoni / chce zadzwonić z telefonu stacjonarnego.
Czy to jest błąd dostawcy? Psującego się routera, czy portów ADSL, mają już swoje lata (6).
eminat
(eminat)
#2
witam czy masz założony filtr na przewodzie łączącym telefon z gniazdkiem na ścianie?
-
jak nie to załóż.
-
zgłoś na 801 505 505
-
router do wymiany
Jakbym nie miał, to jedynie z ,rozłączoną’’ słuchawką by działał, założony filtr Adsl, technicy byli, bo nie dało rady skonfigurować neostrady.
Telefon musi być podpięty przez ten filtr.
Amerykę odkryliście, jakby nie było ich, to by internetu nie było… Ale czy przez nie bo są stare lub się psują rozłącza, czy wina modemu / dostawcy.