Rozmowy przez mikrofon


(Lukaszm Zdw) #1

szukam programu do rozmow przez mikrofon niestety skype sie nie nadaje:( gdy chce rozmawiac przez mikrofon sciagam rowniez pliki na emule to slowa pozniej dochodza a po kilku minutach wywala mnie z neta mam neo 169kb\s pozdro z gory dzieki najlepiej jakby mial polski interfejs


(Lukas 1) #2

no ok.Ale napisze Ci tyle ze nie masz co wymagac plynnosci rozmow przy tym jak ciagniesz przez emule.Taki transfer jaki masz nie bedzie w stanie uciagnac takiego przesylu danych i ma prawo Cie wybijac.A moze jakies dane Twojego kompa nie pozwalaja Ci na taki komfort rozmawiac i sciagac?Cos trzeba wybrac.


(S Man1) #3

To jest tak, ponieważ Skype pobiera dość dużo zasobów i najlepiej nie korzystać z niego, gdy w tle chodzą jakieś inne programy, np p2p.

Kumpel miał taki sam problem, ale w momencie kiedy tylko otwierał strony :?

Poczytaj jeszcze tutaj :slight_smile:


(lazikar) #4

Myślę że twoje poszukiwania się już skończyły. Tak naprawdę przy twoim łączu i wymaganiach jakie dajesz (emule) nie ma dla ciebie odpowiedniego programu. :?


(Adi171717) #5

A jesli chcesz, to mozesz sprobowac jeszcze z msn, wbudowany w WinXp jesli takowy posiadasz, ale tak jak lazikar napisal, moze byc conajmniej trudno wykonac taka operacje przy tych parametrach :-x


(Adarek) #6

Skype bardzo nie lubi jak mu Coś "zawadza" Wyłącz e -mule to mie bedzie "mulic" :smiley:

Skype jest w tej chwili naj lepszym programem tego typu . Ogranicz chociaż ilość ściaganych programów .