Różnica pomiędzy padem SONY CECHZC1E, a SONY CECHZC2E

Witam uprzejmie forumowicze, posiadam kilka padów do PS3 i zastanawiam się czym różnią się poszczególne modele oraz które są najlepsze (nie wiem pod jakim względem, pojemności?). Załączę zdjęcia padów któe mam, jedne są jak w temacie ZC1E, a inne ZC2E i do tego mają końcówkę a to A, a to A1, a to B1 itd. Niektóre są odrobinę cięższe inne mniej, próbowałem przeszukać google ale raczej są jakieś pojedyńcze opisy, potem ktoś komentuje że wcale tak nie jest i ostatecznie nie wiem w co wierzyć… Liczę na pomoc :slight_smile:






Miłej lektury. :wink:
https://www.psdevwiki.com/ps3/DualShock_3

1 polubienie

tylko tam nie ma tego ZC1E. Nie chodzi mi raczej o kwestie elektroniczne, czipowe itd. Bardziej mi chodzi o pojemności baterii czy jakieś dodatkowe funkcje

Wszystkie DualShock 3 mają takie same funkcje (SixAxis nie miał „wibratora” dopóki Sony nie uregulowało spraw z patentami bodajże Immersion). Akumulator możesz sam zmienić (w pierwszych modelach nie, bo są „zaspawane”), domyślnie mają takie pojemności jak w tabelkach.

Masz tam rozpisane różnice między płytami głównymi wszystkich DS3.

1 polubienie

to może zapytam prościej. Który z padów jest lepszy, jeden ma 3,7V=30mA, a inny 5V=500mA. Czy to sie różni? Bo rozumiem że modele same w sobie niewiele sie różnią

Dla użytkownika końcowego to nie ma znaczenia. Wszystkie DS3 są niskiej jakości, wszystkie zaczynają się pocić (dekompozycja [?] gumy na analogach) po kilku latach. Ważne aby to nie był SixAxis jeśli cenisz sobie wibrator w joypadzie (ja wyłączam bo szkoda prądu, dłużej wytrzyma bezprzewodowo na akumulatorze), ani pierwsze modele płyt głównych jeśli zamierzasz zmienić akumulator (który pewnego dnia spuchnie i zapłonie).

Jeśli masz możliwość wgrania CFW to polecam, wtedy można używać DS4, które co prawda są jeszcze gorsze jakościowo, ale nadal w sprzedaży, i aby tym samym oszczędzać DS3 jeśli zależy ci na aspekcie kolekcjonerskim (ale i tak DS3 jest niezbędny, np. po to aby zagrać w grę z PS2 (wirtualizatory i emulatory PS2 są odizolowane) lub cokolwiek zrobić w tzw. recovery (bo emetinit.self to prosta powłoka zaprojektowana do prostych czynności jak np. wywołanie updatera, formatowania HDD, czy też wgranie czystych baz danych/rejestru), a plugin działa tylko w VSH (czyli umownie XMB, menu konsoli i grach na PS3)).