Rozpoczęcie pracy z Mozillą - Biały ekran i Brak odpowiedzi'


(Rebelia001) #1

Witam. Mój problem polega na tym, że gdy uruchamiam Mozillę to wyświetla mi się biały ekran, a program nie odpowiada. Kilka razy odinstalowałam i zainstalowałam ją od nowa, ale problem nadal się pojawia. Co zrobić?

[Mam najnowszą wersję.]


(Seba86mu) #2

Może zapora blokuje połączenie Mozilli z Internetem ?

Próbowałeś inną przeglądarką ?


(Rebelia001) #3

Zapora nie blokuje połączenia Mozilli. Na IE strony wyświtlają się bezproblemowo.


(wacek) #4

Pytanie podstawowe

Chodzi Ci o Mozille czy o Mozille Firefox ??

Samo to nie pomoże

  1. Odinstaluj

  2. Usuń wszystkie foldery (te z Documents and Settings też)

  3. Przeczyść rejestr (tak na wszelki wypadek)

  4. Zainstaluj ponownie


(Rebelia001) #5

Chodzi mi o Mozillę Firefox. No niestety przeczyszczenie rejestru nie pomogło, problem nadal się pojawia. Jakieś inne propozycje?


(wacek) #6

A wszystkie foldery usunięte ??

Chodzi mi o:

C:\Documents and Settings_Użytkownik_\Dane aplikacji\Mozilla


(Rebelia001) #7

Tak, usunęłam ten folder.


(wacek) #8
  1. Mogłaś byś dać screena ??

Głównie chodzi mi o to czy "biały obraz" jest w obszarze gdzie powinna być strona czy może wyskakuję tylko pasek górny FF i dalej białą plama czy może cały ekran robi się biały ??

  1. Czy w trybie safe mode (Tryb awaryjny przeglądarki) też się tak dzieję ??

(Rebelia001) #9

SCREEN: file.html

Akurat w tym przypadku ekran jest biały tam gdzie powinna być strona, ale zdarza się też, że wyskakuje tylko pasek FF.

W trybie awaryjnym sytuacja jest identyczna.


(wacek) #10

Wyłącz na chwilę avast-a i firewalla. Sprawdź czy działa

(w niektórych przypadkach teoretycznie firewall nie powinien blokować aplikacji a jednak to robi)

Jeżeli to nie poskutkuję to:

ale zainstaluj wersję wcześniejszą Mozilla Firefox 1.5.0.12.

Na wszelki wypadek daj logi (avast jednak nie jest najlepszym antyvirem i mógł coś przepuścić)


(Rebelia001) #11

Wyłączenie firewalla i AVASTa nie poskutkowało. W takim razie jeszcze raz to wszystko usunę i spróbuję z wcześniejszą wersją. A logi mam wkleić do tego tematu czy w dziale Bezpieczeństwo i logi HijackThis?


(wacek) #12

Żeby był porządek to wklej tam

(ewentualnie podaj link do tego tematu)


(Rebelia001) #13

Z wcześniejszą wersją również są problemy. Też zawiesza się przy uruchomieniu. Temat z logami : http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?f=16&t=225232


(popula) #14

Wklej w pasek adresu: http://www.google.pl/firefox?client=fir ... l:official i przejdź dalej. Jeżeli otworzy się strona, to ustaw ją jako stronę startową.


(Rebelia001) #15

Nie wkleję, ponieważ jak uruchomię MF i kliknę to od razu się zawiesza i pisze, że nie odpowiada, nie mogę wejść w żadne opcje, wpisać adresu itp.


(popula) #16

Odinstaluj, wyczyść wszystko jak zlecił wacek4 , użyj jv16 i z opcji Registry Finder (znajdź w rejestrze) wpisz Mozilla i wszystko co znajdzie, usuń. Wejdź do katalogu Prefetch w C:/Windows i usuń wszystko oprócz pliku Layout. Pobierz na nowo i zainstaluj Firefox'a --> http://www.mozilla-europe.org/pl/products/firefox/


(Rebelia001) #17

Problem nadal występuje. Jakieś inne rozwiązania?


(popula) #18

Wyczyść wszystko po Firefox'ie (dokładnie rejestr i foldery), pobierz i zainstaluj liska- nie uruchamiaj. Wejdź: Panel Sterowania--> Dodaj lub usuń programy--> Określ dostęp do programów i ich ustawienia domyślne --> Konfiguracja niestandardowa --> Wybierz domyślną przeglądarkę sieci Web - Mozilla i Ok. Teraz spróbuj uruchomić.


(Rebelia001) #19

No niestety to również nie pomogło.

:roll: