Jeśli żaden z dwóch sposobów przedstawionych na stronie Symanteca nie rozwiąże problemu z aktualizacją Nortona 360 (“Błąd nr5”) przystępujemy do takiego oto zabiegu:
- Otwieramy kolejno:
Panel Sterowania (widok klasyczny) --> Narzędzia administracyjne --> Usługi
-
Z listy odnajdujemy Symantec Core LC i otwieramy dwuklikiem
-
Zmieniamy typ uruchamiania na automatyczny
-
Wchodzimy na stronę: na stronę http://www.symantec.com/autotool i ściągamy narzedzie nr 1.
-
Uruchamiamy narzędzie w celu usunięcia Nortona 360
-
Restartujemy kompa.
-
Wchodzimy do:
Moj komputer–>Dysk C–> Program Files–> Common Files i usuwamy cały katalog Symantec Shared (jesli nie bedzie mozna go usunac w trybie zwylkym, wchodzimy w tryb awaryjny ( po zrestartowaniiu kompa, przy ponownym uruchamianiu wielokrotnie wciskamy klawisz F8 ).
- Następnie otwieramy:
start --> uruchom
- Wpisujemy regedit i wciskamy ok.
UWAGA!
Przed przystąpieniem do kolejnego kroku zaleca się utworzenie kopii zapasowej rejestru. W tym celu w oknie edytora rejestru klikamy Plik i Importuj. W “Zakres eksportu” wybieramy opcje wszystko i zapisujemy bierzący stan rejestru.
- Wybieramy:
HKEY_CURRENT_USER-> SOFTWARE-> SYMANTEC ( caly ten katalog trzeba usunąć).
- Następnie:
HKEY_LOCAL_MACHINE-> SOFTWARE-> SYMANTEC (ponownie usunąć cały katalog Symantec)
-
Restartujemy komputer.
-
Instalujemy Nortona 360
-
Cieszymy się z działającego softu