Rozwiązanie problemu z Live Update w Nortonie 360

Jeśli żaden z dwóch sposobów przedstawionych na stronie Symanteca nie rozwiąże problemu z aktualizacją Nortona 360 (“Błąd nr5”) przystępujemy do takiego oto zabiegu:

  1. Otwieramy kolejno:

Panel Sterowania (widok klasyczny) --> Narzędzia administracyjne --> Usługi

  1. Z listy odnajdujemy Symantec Core LC i otwieramy dwuklikiem

  2. Zmieniamy typ uruchamiania na automatyczny

  3. Wchodzimy na stronę: na stronę http://www.symantec.com/autotool i ściągamy narzedzie nr 1.

  4. Uruchamiamy narzędzie w celu usunięcia Nortona 360

  5. Restartujemy kompa.

  6. Wchodzimy do:

Moj komputer–>Dysk C–> Program Files–> Common Files i usuwamy cały katalog Symantec Shared (jesli nie bedzie mozna go usunac w trybie zwylkym, wchodzimy w tryb awaryjny ( po zrestartowaniiu kompa, przy ponownym uruchamianiu wielokrotnie wciskamy klawisz F8 ).

  1. Następnie otwieramy:

start --> uruchom

  1. Wpisujemy regedit i wciskamy ok.

UWAGA!

Przed przystąpieniem do kolejnego kroku zaleca się utworzenie kopii zapasowej rejestru. W tym celu w oknie edytora rejestru klikamy Plik i Importuj. W “Zakres eksportu” wybieramy opcje wszystko i zapisujemy bierzący stan rejestru.

  1. Wybieramy:

HKEY_CURRENT_USER-> SOFTWARE-> SYMANTEC ( caly ten katalog trzeba usunąć).

  1. Następnie:

HKEY_LOCAL_MACHINE-> SOFTWARE-> SYMANTEC (ponownie usunąć cały katalog Symantec)

  1. Restartujemy komputer.

  2. Instalujemy Nortona 360

  3. Cieszymy się z działającego softu :slight_smile: