Rozwiązanie umowy z TP gdy wina lezy po ich stronie

Witam, od prawie 2 miesięcy (52 dni) męczę się z TP i ich inkompetencją, od tego czasu staram się załatwić problem z rozłączaniem internetu i mają to najwyraźniej głęboko. W związku z tym chciałbym zerwać umowę bo już mam ich dosyć. Chciałbym załatwić to jak najszybciej i oczywiście nie mam zamiaru ponosić żadnych kosztów (co by było kpiną swoją drogą). Przysługuje mi tam jakieś prawo do złożenia reklamacji i odzyskania pieniędzy ale mam już dosyć gadania z nimi.

Oto cytat z umowy:

(To jakiś żart tak BTW).

Czy mogę się powołać na któryś z tych punktów?

Nie odmierzam przecież czy to trwa 36 godzin czy nie, ale trwa to już drugi miesiąc i pare razy byłem bliski zbluzgania kilku konsultantów. Było kilku monterów już i żaden nie ma pojęcia co robi. :mrgreen:

Więc obejdzie się bez kosztów?

A może napisz co Ci się nie pasuje w neo.