[ROZWIĄZANY] Ramka wokół tekstu

Mam taką sytuację:

Chcę żeby ta ramka wokół tekstu “Forward” była dopasowana do tekstu, tak jak w wyrazach powyżej. To jak one wyglądają i jak to działa jest określone w skypcie, ale nie przeze mnie pisanym, a ja nie znam się na programowaniu. Dlatego proszę o pomoc tu. To “Forward”, to jest tekst stały nieuwarunkowany innymi zmiennymi. Ale dobrze byłoby gdybym wiedział jak to zaprogramować tak, że jak będę chciał ten wyraz zamienić na inny krótszy albo dłuższy, to ramka wokół niego się sama dopasuje.

Ponadto chcę aby ten wyraz z dołu znalazł się w swojej ramce obok, po prawej od tego phrasal-verb, tj. w jednej linii.

To co widać ma zrzucie z ekranu jest napisane tak:

<div id="tags-container"></div> <p style="border:1px; border-style:solid; border-color:#3399ff; frame: 1px; border-radius: 3px; padding: 0.25rem; margin: 0.25rem; font-size: 18px; color:#3399ff;"> Forward </p>

Wiem, że są poradniki, ale nie bardzo wiem czego konkretnie w nich szukać, więc to nie jest lenistwo z mojej strony, że się tu pytam. Proszę o podanie jak to zrobić.

Daj link do strony, bo bez tego ani rusz.

To nie jest na stronie tylko w programie do nauki słówek.

To potrzebna więcej kodu HTML bo z tego nic nie wynika oraz jeszcze style CSS.

To co widać na moim screenie w górnym wierszu, to jest wynik tego skryptu. On służy do wyświetlania tagów w programie Anki. A to moje “Forward” poniżej, to jest po prostu wyraz, i chcę żeby się wyświetlał obok tego skryptu i ładnie razem wyglądał. Z tym, że zamieniłem sobie wypełnienie ramki na kolorowy tekst.

Formatowanie tagów:

#tag{
 font-size: 18px;
 border-radius: 3px;
 padding: 0.15rem;
 margin: 0.15rem;
}

Może ktoś chociaż wie jak dopasować ramkę wokół wyrazu “Forward”?

Z tego co dałeś dalej nie wynika czemu ten element Ci się tak rozjechał więc siła rzeczy nie wiadomo jak to naprawić.

1 polubienie

Może wywal element p jak pozostałe dwa go nie mają.