Rozwiązywał ktoś umowę z TP ? [neo]

Rozwiązywał ktoś ?

Ja niestety zapędzilem sie i wzialem neo 1mb na 3 lata rok temu … no i jestem ciekaw czy ciezko z nimi zerwac?

ponoć jakieś kary sie płaci , wie ktoś coś?

Witam , przecież wszystko masz w regulaminie neostrady . Jeśli nie chce Ci się szukać-czytać to napisz do nich z takim zapytaniem , podaj numer telefonu i poproś o wyliczenie ile by Cię to kosztowało , tu masz adres helpdesk@neostrada.pl .

Ja rozwiązałem umowę na 3 lata po roku :smiley:

U mnie net strasznie wolno chodził, miałem 1Mb/s wyciągało 60kb/s :stuck_out_tongue: Dzwoniłem kilkanaście razy na 9393 lub 801-102-102 i zgłaszałem to a po jakimś czasie przyszedł list od TP z informacją ze mogę zerwać umowę bo oni nie mogą jej świadczyć z prędkością 1Mb/s :slight_smile: no i pozbyłem się TP :slight_smile:

kimipl , dobry sposób … jesli ja mialem elegancko 128kb\s transfer a teraz jest dosc niestabilny…w sumie od dluzszego czasu juz …to tez moge tak zrobic?

No jak coś Ci szwankuje to zgłaszaj co Ci szkodzi :smiley: może się uda :slight_smile:

U mnie w Przemyślu w zeszłym roku neo też tragicznie chodziło tak przez 1,5 miesiąca . Ludzie zgłaszali tepsa przyjmowała i czasami wysyłała speca pod wskazany adres . Ja osobiście nie zostałem uszczęśliwiony wizytą ale dostałem zwrot części zapłaconego abonamentu . Natomiast mój znajomy na 10 miesięcy trwania umowy miał zaliczonych 8 reklamacji i niestety sam musiał zaproponować rozwiązanie umowy . Tepsa ma zasadę masz klienta to go duś.

Panowie widzę że problemy z neo są też waszą zmorą, zgłaszałem im już setki razy że neo ściąga z prędkością ok 20 kB/s, przy opcji 1 Mb, i na razie sprawa wylądowała na 9393 po rozpatrzeniu dostałem bonifikatę ale to mnie nie urządza bo ja chcę mieć normalny transfer a nie bonifikaty. Jutro ma zawitać do mnie monter, ciekawe co też ciekawego wymyśli. Mam jeszcze pytanie: jeżeli podpiszę umowę z netią to będę mieć problemy takie jak teraz z neo skoro wszystko i tak obsługuje tpsa?

kynx , w czasie kiedy miałem problemy z neo moi znajami mający netię cieszyli się pełnym transferem . Napisałeś “neo ściąga z prędkością ok 20 kB/s, przy opcji 1 Mb” konkretny plik czy sprawdzałeś na jakimś teście np speedtest.net lub speedtest.pl ?

no ja mieszkam niedaleko przemysla i mialem pobnie w tamtym roku kolo lutego wlasnie …

rattlesnake , te testy nie są wiarygodne aczkolwiek przez nie też sprawdzałem. prędkości rzędu 20 kB/s utrzymywały się przy ściąganiu plików z różnych stron, między innymi ściągałem jakiś plik ze strony onet.pl, tp.pl, zawsze transfer był tak samo niski.

Najczęstszą stroną, którą polecają konsultanci Wsparcia Technicznego Neo z 800102102 to strona neostrady. Wchodzisz w strefę gier, ściągasz stamtąd jakiś plik i patrzysz z jakim transferem to biega. Polecam najpierw tam sprawdzać.

Najbardziej kompetentna strona dla sprawdzania prędkości od Neo - lata to na głównym szkielecie neo.

kimipl… brawo… najlepszy patent na zerwanie umowy…

rattlesnake i antiferno - nie zdziwiłbym się gdyby w tym czasie była rozbudowa szkieletówki w waszym obszarze… przeciążenia sieci i tym podobne … :slight_smile:

Marganes , masz rację , miała miejsce modernizacja sieci , tylko dziwnym jest , że pracownicy tepsy a moi znajomi wykorzystali wszelkie dostępne środki służbowe i prywatne i nie dowiedzieli się co jest grane . Na 0800102102 otrzymywaliśmy informację o pracach modernizacyjnych tylko , że firma nie wiedziała ile to potrwa . Przypomnę , że regulamin neostrady zobowiązuje abonenta do korzystanie z poczty neostrady . I tepsa nie zadała sobie trudu poinformowanie tą drogą klientów , ile byłoby mniej skarg , reklamacji i niepotrzebnych nerwowych rozmów z obsługą techniczną , wciskającą kit , że wina leży po naszej stronie a u nich jest wszystko w jak najlepszym porządku . Pozdrawiam i życzę cierpliwości do tepsy .

ps.

Mam neo już 4 rok , przy przedłużaniu kolejnych umów podnosiłem transfer i jak do tej pory jestem zadowolony z usługi neostrada , wkurza mnie tylko wysokość abonamentu , wyższa niż u firm dzierżawiących łącza od tepsy /dziwne / i według mnie zbywająca klienta obsługa . Cieszy mnie natomiast pomysł , żeby dostawcy musieli określić w ofercie gwarantowany minimalny transfer , gdyby można było mieć transfer ujemny to określenie “do 1Mb/s” jest na rękę usługodawcy , bo zmusza nas do płacenia za transfer 0 czegokolwiek .

Najprostszym sposobem na “Zerwanie” umowy jest przepisanie numeru na kogoś innego (np. na współmałżonka)

Są ro groszowe sprawy a można tak robić w nieskończoność (i jest to całkowicie zgodne z umową)

wacek4 , no ok net i tel jest na matke … i co jak przepisze nr na ojca to pozbede sie neo bez zadnych kar ?

Dokładnie

Będzie trzeba tylko zapłacić za zmianę (ale to na prawdę groszowe sprawy)

No i później od nowa podpisać umowę na tel i neo (jeżeli będziesz w ogóle chciał jeszcze internet)

Podkreślam, że jest to legalne rozwiązanie i nie łamie żadnego punktu regulaminu TP

Transfer z tej strony sprawdzałem razem z konsultantem i był na takim samym poziomie jak z onetu itp., ja Neostradę mam ok 4,5 lat i problemy zaczęły się jakieś 3-4 miesiące temu, wcześniej byłem bardzo zadowolony a teraz jestem zmuszony przejść do Netii, mam nadzieję że w niej nie będę miał takich problemów.

No i muszę Cię zmartwić bo to nie jest żadne rozwiązanie :roll:

Netia korzysta z łącz TP (także z ich centrali)

Jeżeli TP ma przeciążenia na łączach to zmiana dostawcy (w tym przypadku) nic nie pomoże

wacek4 Chyba nie masz racji. Zainteresowało mnie to co napisałaeś, aż zadzwoniłem do tp. Tam mi miła kobietka powiedziała, że już tak nie można robić, że płaci sie kare jak za zerwanie umowy

Pozdrawiam

Za zerwanie umowy tak, za przepisanie na innego człowieka nie

hmm aż z ciekawości wejde to punktu TP i się zapytam :slight_smile:

(jeszcze niedawno pani w tym właśnie punkcie poinformowała mnie, że jest to nadal możliwe)

Nie kłócę się bo może coś zmienili…

Chodzi mi o to, że za przepisanie na drugą osobę numeru przy posiadaniu Neostrady płaci się taką samą kare jak za zerwanie umowy. Tak mi gościówa powiedziała