Rozwijane podmenu z efektem zanikania? Jak to zronić? LAIK!

Cześć wam!

Zrobiłem sobie swoją stronę www za pomocą traila Website Evolution. Więc jak się domyślacie, nie znam się na tworzeniu stron, nie widziałem na oczy kodów itp…

Właściwie strona jest gotowa i wisi już na serwerze, ale chciałem ją bardziej dopieścić :smiley: :smiley:

Mam mały problem z menu… chciałbym aby podmenu było widoczne ( z efektem zanikania) po kliknięciu na Menu…

Chodzi mi o to:

STRONA GŁÓWNA

O MNIE

ZDJĘCIA (po kliknięciu tutaj chce aby się pojawiło pod menu z efektem zanikania):

> natura

> dzieci

> portret

> inne

KONTAKT ( chciałbym aby tutaj był odstęp z 2 akapity od reszty MENU)

Jak kto kurczę zrobić?? w programamie raczej takiej opcji nie ma… szukałem już klika razy… to w takim razie jak zaimportować kod(?) do niego aby było tak jak opisałem

Dla działającego menu bez efektu zanikania, wystarczy dodać w jquery show / ew animation z display show :slight_smile:

nic mi to nie mówi…

Mówisz więc, że potrafisz zmienić koła w samochodzie i wymienić zużyte wycieraczki. A teraz chciałbyś zamontować sportowy układ zawieszenia. Są na to dwa sposoby. Bierzesz książkę (internet) i douczasz się o amortyzatorach wahaczach i innych elementach zwieszania. Poświęcasz czas i swoje siły i po jakimś okresie jesteś w stanie to zrobić. Albo jedziesz do mechanika płacisz i odbierasz auto na drugi dzień.

Nie wiem czemu ludzie myślą że programowaniu jest inaczej.

Kolega podał ci już na jakie tematy należy zwrócić uwagę. technologia jquery, metody: animation, show.

Jak chcesz to zrobić to musisz zajrzeć pod maskę i trochę “się ubrudzić”. Zapomnij że zrobisz to kluczem uniwersalnym.

Mam nadzieje że metafora jest zrozumiała.

Forum po to istnieje aby sobie pomagać! a nie umywać ręce i odsyłać gdzie indziej. Nie chce pomóc no to daruj sobie te wypociny.

Zgadzam się w pełni że forum jest po to aby sobie pomagać. Pytanie tylko czy tak samo rozumiemy pojęcie “pomagać”.