Rtv euro agd- po kilku godzinach od zakupu podwyższyli cenę!

Kupiłem kilka godzin temu na stronie euro.com.pl przedmiot który miał przekreśloną cenę i obok postawioną niższą, oznaczony był chyba jako promocja. Teraz patrzę i ten produkt już ma tą cenę wyższą !

Co oni kombinują?? Czyżby chcieli sie z jakiś powodów pozbyć tamtej sztuki i dlatego zaniżyli cenę o 30 zł? I teraz już reszta przedmiotów jest po zwykłej cenie czyli tamten co zamówiłem już był gorszy może- jakiś używany…

Jak pudełko będzie widać że otwierane było to będę wiedział co oni wykombinowali…

Spotkał sie ktoś z Was z takim dziwnym zachowaniem?

A czy było wszystko w nienaruszonym stanie? (tzn opakowanie nie otwierane, folie nienaruszone itd.). Bo ja sobie tak myślę czy nie było ustalone że ta ostatnia sztuka po tej niższej cenie (jakaś niekoniecznie całkiem nowa sztuka) a już po sprzedaniu tej jednej ustalono by system zmienił cenę na wyższą… Hmm na komputronik.pl ostatnio niektóre towary właśnie miały raz większą cene a raz niższą… - przekreślona wyższa i obok niższa… za 10 minut była ta wyższa. Kilka godzin później znów niższa, na następny dzień wyższa. Teraz dziś znów niższa ale gdy odświeżyłem stronę była już wyższa ;/ <- ten sam jeden produkt miał tak zmienianą cenę, ale inne towary niektóre też miały zmienione z promocji na wyższą cenę.

Wybrałem odbiór osobisty. Czy jeśli odbieram w sklepie odtwarzacz dvd to mam sie domagać udostępnienia jakiegoś tv i przetestowania na miejscu?

Czy jeśli go wezmę do domu i sie okaże że bubel to oddając go do sklepu oni już na gwarancję przyjmują od razu? Czy mogę po prostu oddać wtedy i dostanę kasę? Robią jakieś problemy?

Hmm. A co do testowania w sklepie to ciekawe czy będą chcieli by najpierw zapłacić i dopiero wtedy będę mógł obejrzeć (w przypadku bubla odsyłany wtedy na gwarancji) i przetestować czy można przed zakupem.

Tak, masz do tego prawo. Sprzedawca musi umożliwić przetestowanie towaru w sklepie. A że odtwarzacz DVD raczej trudno jest sprawdzić bez podłączania go do telewizora, to powinni ci udostępnić telewizor.

Po prostu mogła być taka sytuacja, że plejer był w promocji, a gdy go kupiłeś, promocja została zakończona (np. w promocji mogła być określona liczba sztuk).

W razie czego towar możesz zwrócić w ciągu 10 dni, bo umowa sprzedaży zawarta była na odległość (odbiór osobisty to tylko sposób dostawy).