Od jakiegoś czasu przy uruchamianiu sytemu Windows pojawia mi się komunikat RunDLL o następującym błędzie:
“Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku TitanismsInditers.dll. Nie można odnaleźć określonego modułu.”
Prawdopodobnie podczas ściągania jakiegoś programu, przypadkowo wyraziłam zgodę na jakieś niechciane oprogramowanie i stąd kłopot. Niestety nie znam się na tym i pomimo wielu prób nie potrafię sobie poradzić z problemem. Skanowanie różnymi programami nie pomogło, a nic więcej samodzielnie nie umiem zrobić. Chciałam również pobrać brakujący plik, ale nie znalazłam go na stronce z plikami dll.
Doczytałam, że należy przeskanować system programem OTL i być może ktoś na forum będzie mógł mi pomóc.
Zmień stronę startową w Chrome i odinstaluj jeden Adblock.
Skasuj folder C:\FRST
Usuń stare punkty przywracania: Aby usunąć wszystkie punkty przywracania
Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium: KLIK
Przeczytaj w jaki sposób należy instalować programy: KLIK - KLIK - KLIK
Jeden Adblock odinstalowany, folder FRST skasowany, stare punkty przywracania usunięte. Dysk przeskanowany. Wskazane zagrożenia usunięte do kwarantanny. W trakcie instalacji programu nie było konieczności odznaczania “Uruchom okres testowy…”, ponieważ nie pojawił się taki punkt.
Jaka powinna być ustawiona strona startowa w Chrome?
Czy skanowanie programem Malwarebytes raz na czas jest wskazane czy to jednorazowy zabieg? Zostawić czy usunąć program? Nie będzie kłócił się z zainstalowanym CCleanerem i Avastem?
Z linkami dotyczącymi prawidłowej i bezpiecznej instalacji z pewnością się zapoznam.
Ustaw samodzielnie wybraną stronę startową. Ustawienia strony początkowej
Możesz zostawić Malwarebytes i regularnie skanować dysk za pomocą tego skanera.