RunDll wystąpił błąd podczas uruchamiania pliku --scrypt. Nie można odnaleźć określonego modułu. Jak rozwiązać ten problem?


(Kucharz508) #1

Witam, po włączeniu kompa wyskakuje mi takie ustrojstwo. Z takim błędem się nie spotkałem i nie wiem jak go rozwiązać post-248881-0-88022100-1387721450_thumb.


(rgabrysiak) #2

Dlatego też proszę, korzystając z przycisku EDYTUJ i opcji Użyj pełnego edytora, który znajdziesz w prawym dolnym rogu swojego posta, dokonać korekty tytułu, tak aby konkretnie mówił o problemie.

W przeciwnym razie trafi on do Kosza.


(Atis) #3

Pobierz Farbar Recovery Scan Tool zgodny z wersją systemu 32-bit lub 64-bit.

Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition.

Raporty umieść na http://wklej.org/ i podaj link.


(Kucharz508) #4

http://wklej.org/id/1213400/ - frst


(Atis) #5

Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

HKLM-x32\...\Run: [Adobe Updater] - C:\ProgramData\Adobe\Color.vbs [101 2013-12-11] ()
AppInit_DLLs: [] ()
AppInit_DLLs-x32: [] ()
S3 MSICDSetup; \??\E:\CDriver64.sys [x]
S3 NTIOLib_1_0_C; \??\E:\NTIOLib_X64.sys [x]
Task: {5AAFE98B-BE16-4611-B7F6-C33DE6A38593} - System32\Tasks\Escolade => C:\Users\Lucas\AppData\Roaming\iPumper\Updater.exe
Task: {78DA808C-CBD7-4D1B-A99F-A544F259177B} - System32\Tasks\Desk 365 RunAsStdUser => C:\Program Files (x86)\Desk 365\desk365.exe <==== ATTENTION
Task: {B40FC551-708D-442A-AC34-56CCDB23F331} - System32\Tasks\AmiUpdXp => C:\Users\Lucas\AppData\Local\SwvUpdater\Updater.exe [2013-08-30] (Amònetíze ltd.) <==== ATTENTION
Task: {D403DDA1-F2E4-4912-99D7-7E4E155E703C} - System32\Tasks\{FC0C672F-163E-4875-A93C-EE6ED035CEBC} => D:\Gry i instalki\Instalki\xpadder\Xpadder.exe
Task: C:\Windows\Tasks\AmiUpdXp.job => C:\Users\Lucas\AppData\Local\SwvUpdater\Updater.exe <==== ATTENTION
C:\ProgramData\Adobe\Color.vbs

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.


(Kucharz508) #6

http://wklej.org/id/1213413/ - fixlog


(Atis) #7

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

SearchScopes: HKLM - DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = 
Toolbar: HKCU - No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No File
Handler-x32: gopher - {79eac9e4-baf9-11ce-8c82-00aa004ba90b} - No File
Filter: text/xml - {807553E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - No File
C:\Users\Lucas\Desktop\AdwCleaner*.txt
C:\AdwCleaner
C:\Users\Lucas\AppData\Roaming\i.ini

Uruchom FRST i kliknij Fix. Później ręcznie skasuj folder C:\FRST

Pobierz TFC - Temp File Cleaner Uruchom TFC i kliknij Start.

Usuń stare punkty przywracania:

Aby usunąć wszystkie punkty przywracania

Uruchom SecurityCheck i aktualizuj programy oznaczone jako Out of date

Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware PRO.


(Kucharz508) #8

Wszystko zrobione, teraz leci skan. Jeśli by to nie zadziałało to co mam robić ;p ?


(Atis) #9

Przecież już nie masz tego błędu?

Po uruchomieniu TFC musiałeś zrestartować system i nadal występuje ten błąd?


(Kucharz508) #10

Dobra, błędu już nie ma. Od razu po restarcie po TFC zabrałem się za następne puknty i nawet nie zauważyłem, że problemu nie ma ;d