Sprawdź, czy adres IP: 192.168.1.100 jest poprawny, (nie mozna wykluczyć, że jest to adres 192.168.1.1, 10.0.0.2, czy jeszcze inny). W instrukcji może być napisane, że 192.168.1.100, ale nie wiadomo, czy ktoś wcześniej go nie odpalał ustawiając inny adres albo producent zmienił ten adres bez zmiany w instrukcji obsługi.
Dlatego warto sprawdzić, jaki jest faktycznie.
W tym celu, w menu Start wybierasz Uruchom wpisujesz cmd i klepiesz Enter.
W wierszu poleceń wpisujesz ipconfig /all , klepiesz Enter i sprwadzasz, jaki adres IP ma Bramka dla karty Ethernet.
To właśnie ten adres musisz podać w przeglądarce, by dostać się do konfiguracji.
Jeśli okaże się, że jadnak, nie możesz wejść na stronę konfiguracji routera, to musisz wykonać jego reset do ustawień fabrycznych (opis w instrukcji obsługi).
Resetowanie routera
• Włącz router i odczekaj ok. 2 minuty, aby inicjalizacja urządzenia dobiegła końca
• Przytrzymaj wciśnięty przycisk RESET, tak aby wszystkie diody LED wyłączyły się, włączyły i na powrót wyłączyły. Router dokona przywrócenia ustawień fabrycznych i uruchomi się ponownie. Następnie możesz uzyskać do niego dostęp za pomocą interfejsu WWW.
Gdyby, nawet to nie pomogło, to pozostaje Ci złożenie reklamacji, (wcześniej możesz sprawdzić połączenie za pośrednictwem złącza Ethernet w laptopie).