Prędkość przed ruterem wynosi ok. 40Mbps na wyjściu portów LAN ok.25Mbps
Może ktoś zdiagnozować przyczynę spowolnienia?. Dotyczy CISCO E900.
Prędkość przed ruterem wynosi ok. 40Mbps na wyjściu portów LAN ok.25Mbps
Może ktoś zdiagnozować przyczynę spowolnienia?. Dotyczy CISCO E900.
Na wszystkich portach? Na tym samym patchcordzie?
W komputerze karta sieciowa wybór predkości ma Auto czy moze coś się przestawiło??
Na wszystkich portach.
Znalazłem w końcu, tylko nie widzę opcji Auto.
Widnieje 100Mb/s
Przy okazji zauważyłem: IPv6 - brak dostępu do Internetu.
Bo ten router raczej nie wspiera IPv6. Poza tym musiałbyś mieć adres IPv6 od ISP lub skorzystać z jakiegoś tunelowania. Sprawdzałeś na innych patchcordach czy jest to samo? Jaki jest transfer między komputerami w LAN? Jak sprawdzasz przepustowość, że pokazuje Ci 20Mb/s?
IPv6 nie najważniejsze w tej chwili. Raczej obsługuje. Mam zaznaczone w konfiguracji IPv6 rutera na, Automatyczne - włączone
Ale do rzeczy: jak podłączę komputer z pominięciem rutera pokazuje prędkość jak na umowie z dostawcą czyli full. Po podpięciu rutera na wszystkich portach Lanu jest ok. 25 megabitów.
Gdzieś zaniża prędkość i nie mogę zlokalizować gdzie. Kabel łączący ruter-komputer sprawny, sprawdziłem. Jeden kabelek sam zmontowałem a drugi oryginalny od rutera i nic. Czyżby ruter nie wyrabiał. W dokumentacji ma do 300 Megabitów.
Nie odpowiedziałeś jaki jest transfer między komputerami w sieci. Nie masz włączonego jakiegoś bandwith limit?
Jakimi komputerami?. Mam 1 komputer.
Mój dostawca nie wprowadza żadnych ograniczeń w sieci.
Pewnie masz masz coś ustawione w routerze lub kabel uszkodzony
Zadałeś sobie trud przeczytać wszystkie posty?.
To ja problemu z sieciom domową nie mam o ty tu prosisz o pomoc . Nie odpowiadasz na pytania kolegi powyżej.Polecam instrukcję w dłoń i konfiguracje od 0 routera
Jak nie posiadasz wiedzy - nie pisz.
1.Czy kable zostały sprawdzone testerem do kabli
Tradycyjny QoS zapewnia odpowiednią przepustowość przychodzącą i wychodzącą połączeń przewodowych i bezprzewodowych dla aplikacji i zadań według zdefiniowanych przez użytkownika parametrów.
Zerknij na ten link, sprawdź jak masz u siebie. Co prawda to inny model, ale założenia są te same. Nie wiem tylko, czy w Twoim modelu tak to wygląda.
Skoro masz router, to uznałem, że masz więcej urządzeń w sieci.W takim razie po co Ci router? Oddaj go na gwarancję/do naprawy, bo podejrzewam że jest uszkodzony. SoHo Cisco do najlepszych nie należą.
Takim bezczelnym typom nie mam ochoty pomagać. Radź sobie sam.
Słabiutko z Twoją wiedza i kulturą. Wściekasz się, że nie potrafisz rozwiązać problemu. Ruter uszkodzony - ha, ha. Problem rozwiązałem za pomocą innego Forum.
Ja się o nic nie wściekam, po prostu nie podoba mi się Twoje zachowanie. Na brak wiedzy nie narzekam. Kultury to brakuje akurat Tobie. Ludzie chcą Ci pomóc, a ty zachowujesz się jak cham. Żegnam!
Nie przesadzajmy, @Certina zakładający temat ma trochę racji. Post kolegi rafal_pl o uszkodzonym kablu nie wniósł nic do tematu, bo to było już wcześniej wyjaśnione, a odpowiedź była adekwatna do “porady”.
Skoro problem rozwiązany to temat zamykam.