S.coldsearch problem

Witam!

Jak wpisuję cokolwiek w pasku adresu jest to przekierowane na s.coldsearch

Skanowałem różnymi programami, ale problem dalej występuje.

FRST: http://wklej.org/id/1923200/

Addition: http://wklej.org/id/1923201/

ShortCut: http://wklej.org/id/1923202/

Liczę na Waszą pomoc.

Pozdrawiam.

Pobierz i uruchom AdwCleaner

Kliknij Skanuj (Scan) i pokaż nowy raport  FRST bez Addition.

 

FRST: http://wklej.org/id/1925833/

ShortCut: http://wklej.org/id/1925835/

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

ShellIconOverlayIdentifiers: [SkyDrive1] - {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} =  Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [SkyDrive2] - {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} =  Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [SkyDrive3] - {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} =  Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [SkyDrive1] - {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} =  Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [SkyDrive2] - {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} =  Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [SkyDrive3] - {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} =  Brak pliku
Startup: C:\Users\Oskar\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\wlanconnect.lnk [2016-01-31]
SearchScopes: HKLM - DefaultScope - brak wartości
S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]
S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
2016-01-02 20:32 - 2016-01-02 20:32 - 05237092 _____ C:\Users\Oskar\AppData\Roaming\SRSERVICE.vbs
C:\Users\Krystian\AppData\Roaming\SRSERVICE.vbs
2016-01-28 21:49 - 2015-11-19 21:48 - 00000000 ____ D C:\AdwCleaner
2015-09-12 14:28 - 2015-09-12 14:28 - 6420480 _____ () C:\Program Files (x86)\GUT1E1B.tmp
Task: {0E7B8496-52E3-4043-AEF7-FF9B161B252F} - System32\Tasks\Nusgoht = C:\PROGRA~1\GROOVE~1\Uenobk.bat
C:\PROGRA~1\GROOVE~1\Uenobk.bat
Task: {1D5380D6-AA07-4C4D-89A6-07111E5B7D9A} - \OskarForebodingsPleasV2 - Brak pliku ==== UWAGA
Task: {6592AD66-D561-4979-9525-99BE7837E31D} - System32\Tasks\{DE0267F9-E264-4B87-9E24-55ED74682CE9} = pcalua.exe -a "C:\Users\Oskar\Desktop\MeinPack + Optifine [4.5] For MC 1.6.4.exe" -d C:\Users\Oskar\Desktop
Task: {B4DB1CFE-2061-43F8-9DD3-D6282B0619AC} - System32\Tasks\{96D83C1B-5D81-4791-92CD-A508B25597E7} = pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud\Utils\Creative Cloud Uninstaller.exe"
Task: {D1EEB3F9-EE11-43E3-BDC1-CB1EE2E3D074} - System32\Tasks\Mighty Update = C:\Users\Oskar\AppData\Roaming\Mighty Update\Mighty Update.exe [2015-12-30] () ==== UWAGA
Task: {F5397585-621C-419D-A26F-362E3DF3F852} - System32\Tasks\{20F1BF2D-32C9-4497-9D9D-6F6F93CC9346} = pcalua.exe -a F:\setup.exe -d F:\
EmptyTemp:

Uruchom FRST i kliknij Napraw (Fix). Pokaż raport z usuwania Fixlog.

 

Fixlog: http://wklej.org/id/1925925/

FRST: http://wklej.org/id/1925928/

Z tego co zauważyłem problem już nie występuje. Dzięki wielkie! :slight_smile:

Skasuj folder C:\FRST