S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo Totalna poraszka

Zainstalowałem i zacząłem grać, wszytko szło w miarę dobrze z kilkoma potknięciami, ale dało się grać do puki nie zaczęło mnie wywalać bez powodu i bez ostrzeżenie do Windows.

Sprawdziłem wszystko co było możliwe, dysk skanowałem, sterowniki zmieniałem, kombinowałem różne ustawienia i tak mnie ciągle wywalało.

System jest OK, inne gry działają bez problemu.

Dość dobrze zmam się na komputerach nie jestem laikiem, i dużo gram w różne gry ale to co teraz się dzieje to już kpina, totalny gniot zrobiony przez amatorów a nie profesjonalne studio.

Gram w gry chyba od 10 lat, skończyłem kilkadziesiąt tytułów ale takich problemów nigdy nie miałem.

Jestem naprawdę strasznie oburzony że sprzedają grę która nie powinna wyjść w takiej formie.

Napiszę skargę do wydawcy tak nie może być.

Jeszcze jedno właśnie ściągam uaktualnienie do gry i czytam “Stany gry (SAVE) zapisane w wersji 1.5.01 gry nie działają w wersji 1.5.04” co ani sobie myślą że jeszcze raz mam przechodzić te same lokacje to już chyba przesada, kim ja jestem Bete testerem czy małpą.

Gra oryginalna?

I co myślisz że oni się tym przejmą ?, oni pewnie nawet tego nie przeczytają, nawet jakbyś chciał z nimi walczyć to i tak byś przegrał.

Większość patch’y do gier, też tak ma że trzeba zaczynać od początku, więc nie wiem czemu się tak denerwujesz, grasz 10lat i nie wiesz takich rzeczy to co z ciebie za gracz ?

poza tym u mnie jakoś nic nie wywala, nie mam bugów, dla mnie jest to dobrze zrobiona gra, a patch jeszcze ją polepszył.

rafi6666 Patch 1.5.04 jest dostepny tylko dla rosyjskiej czy tam ukrainskiej wersji , wiec prosze , niebiadol ,ze ta gre kupiles i jestes oburzony.

Jedynym patchem ktory mozesz zainstalowac jest 1.5.03 .