Sa spolszeczenie


(Siekiera666) #1

czy instalwoał ktos spolszeczenie do sanandreas? jest sens czy nei bedzie to tak jak w translatorze chodzi o wersje np 09


(March02) #2

ja instalowałeem niemal całe gta jest po polsku jak najbardziej jest sens instalacji


(Siekiera666) #3

a daj linka do tego skad ty ściągnołeś i niemasz zwiechy itd ?


(March02) #4

link jest w poście


(Mateusz Roza) #5

Nie ma żadnych zwiech, sam instalowałem, wszystko chodzi jak trzeba


(Siekiera666) #6

przeszliscie cała gre na tym spolszczeni i nicnienormalnego nie ma?


(March02) #7

całej jeszce nie

jestem gdzieś na 15% i nic złego mi sie nie stało

jeszce na tej stronie są inne fajne mody np » Licznik prędkości do GTA: San Andreas


(Siekiera666) #8

wdizałem już to besensa jest ten licznik ale ktura masz wersje zainstalwoana daj dokłądnego linka


(March02) #9

http://gtasite.net/download.php?id=005009 drugi download od góry:


(fiesta) #10

Tiaaaa polska jezyka trudna mowa

:hahaha:


(Philips Piotr) #11

Polecam je ale jest troche bugów ale jak wiadomo maja one zniknąć w wersji 1.0


(Siekiera666) #12

jest werja 1,0 wiec instalwoać ja czy jest to jeszcze beta?


(Philips Piotr) #13

juz jest to ja instaluj pewnie kupe bugów poprawia. Zresza to tylko podmiana 2 pliczków. PS gdzie mozna pobrac ta wersje 1.0 bo jak z ta http://www.gtasa-pl.prv.pl/ to tu nie ma.


(Siekiera666) #14

a kture plik podmienai to zrobie backupa sobie


(Philips Piotr) #15

fonts.txd i american.gxt