Sacred - dziwne zjawisko


(Lord Yabol) #1

Niedawno zakupiłem sobie orginalnego Sacreda i mam pewien dziwny problem.

Kiedy próbuję włączyć grę, wszystko jest dobrze, wybieram nową postać, łąduje mi się gra.

Nagle po załadowaniu widzę moją postać pod areną (wybrałem gladiatora) i ekran momentalnie robi się coraz ciemniejszy :o aż w końcu nic nie widać!

Moja konfiguracja:

Win xp professional

Athlon XP 2500+

512 mb ram

Radeon 9550


(Bunio) #2

jakie stery do grafiki :?:


(Ugh Mail) #3

Zainstaluj starsze sterowniki.


(Lord Yabol) #4

wxp-w2k-catalyst-8-121-050322a-022141C

a skąd je wytrasnę?

bo całkiem nedawno zakupiłem tego radeona i nie wiem skąd je wziąć...


(Bunio) #5

tu masz różne stery


(Lord Yabol) #6

niestety nie mogę ściągać gdyż ftp jest tutaj płatne...

a poza tym jak stare muszą być te stery?


(Adampigan) #7

Zainstaluj catalysty np. wersje 4.9 link jest w temacie gta sa(w tym długim)


(Lord Yabol) #8

nie pomogło...

jak ekran ciemnieje tak ciemnieje dalej :cry:


(Michalkwiecinski) #9

Wykonaj aktualizację gry. Mnie pomogło :wink:


(Bartekn77) #10

A tą gre można aktualizować?