bor1904
(Bor1904)
23 Październik 2013 21:32
#1
Witam,
Stanęliśmy w firmie nad cięciem kosztów przez zmianę MS Office na Libre Office mając mieć Exchange w firmie.
Generalnie zakładam że libre office starczy szeregowym pracownikom do pracy jednak boje się współpracy np Thunderbirda z Exchange.
Pytanie czy można zakupić samego outlooka? albo dostać jakoś do Exchange lub do CAL do exchange?
Generalnie chętnie posłucham sprawdzonych wskazówek i waszych doświadczeń… dziekuje
Goral105
(Góral105)
23 Październik 2013 21:38
#2
Można kupić samego outlooka - Microsoft Outlook 2010 32-bit/x64 PL DVD BOX pojawia się w ofertach sklepów internetowych w porównywarkach cen, natomiast wersję 2013 można kupić ze strony Microsoftu .
Akurat nie miałem do czynienia z exchange, więc w tym temacie nie podpowiem.
bor1904
(Bor1904)
23 Październik 2013 23:46
#3
Witam,
Dzieki za cyne…ja jakoś nie mogłem znaleźć niewiedzieć czemu…
Microsoft jednak genialnie dzieli cene pakietu na jego komponenty… 579,99 zł zaw. VAT za samego Outlooka a 800zł za cały pakiet
Goral105
(Góral105)
24 Październik 2013 08:11
#4
Zdecydowanie nie opłaca się kupować samego outlooka, chyba że na kilkadziesiąt stanowisk…
bor1904
(Bor1904)
24 Październik 2013 15:14
#5
Stacji docelowo może być nawet 160… jednak dalej uważam że już lepiej dołożyć te kilka złotych na krzyż by mieć cały pakiet.
A czy czasami do CALi nie ma jakiegoś outlooka?
dzięki