bulkovicz
(Sbakacz)
#1
zauważyłem że niektóre osoby mają podobne problemy, więc postąpiłem zgodnie z instrukcją
załączam linka do wklejki z raportem OTL. Czekam na rychłą odpowiedź. Z góry dziękuje.
http://www.wklej.org/id/1074952/
Acorus
(Acorus)
#2
Odinstaluj Yontoo,DealPly BrowseToSave .Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:
Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie.
.Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/
Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa “Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje.”
bulkovicz
(Sbakacz)
#3
Dzięki wielkie za pomoc, ale i tak to nic nie dało, tak jak mi się minimalizowało, tak się dalej minimalizuje
Atis
(Atis)
#4
Pobierz i uruchom Autoruns
W Autoruns na karcie Services odznacz:
Później zrestartuj komputer.