Samoczynne restarty systemu

Od pewnego czasu mam problem z samoczynnym restartowaniem się komputera. Zdarza się to głównie przy skanowaniu programem antywirusowym i do wykrywania trojanów itp… Nie wiem czy mam virusa czy to coś z rejestrem a może coś inszego? Niestety nie znam się… gdyby ktoś mógł mi coś poradzić.

Serona witaj na Forum.

Nie podczepiamy się pod tematy innych Użytkowników, ponieważ powstaje później bałagan i w końcu nie wiadomo, kto komu w czym pomaga. Jeśli na Forum nie ma rozwiązania na Twoje perypetie, to wówczas zakładaj tematy z poprawnym tytułem i odpowiednim dziale, unikaj natomiast podczepiania się.

Wydzielono z innego tematu.

Włącz BSODa

Proponuję sprawdzić temperatury podzespołów, szczególnie procesora. Podaj jaki masz zasilacz (marka i model).

Dokładnie - zgadzam się w 100%. Dodatkowo włącz sobie everest bądź aida i zobacz jaka jest temperatura procesora i ważnych podzespołów (HDD, CPU, Płyta, ilość obrotów wiatraka na procesorze). Dodatkowo istnieje możliwość, że masz za słaby zasilacz. Komputer podczas “wysiłku” zużywa więcej prądu, więc za słaby zasilacz (lub stary ze słabszą, niż początkowa moc) nie wystarcza.

Temperatury

Płyta główna 35 °C (95 °F)

Procesor 49 °C (120 °F)

Wentylatory

Procesor 2860 RPM

zasilacz Chieftec model GPS-350EB-101 A

posiadasz jakieś programy blokujące foldery za pomocą haseł np FolderLock???

Złączono Posta : 25.08.2007 (Sob) 17:49

podaj jakie instalowałeś ostatnio programy.Kiedy to się zaczęło dziać??

Programów blokujących nie posiadam. To się zaczęło dziać jakieś pare miechów temu…

wklej logi do sprawdzenia

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=36654

Na moim starym kompie miałem podobny problem. Wtedy okazało się, że miałem uszkodzoną kość RAM. Dla pewności wykonaj MemTesta i spróbuj jeszcze coś zdziałać 3DMarkiem