Samoczynne wyłączanie się każdej przeglądarki internetowej


(staszek.alkatraz1956) #1

Witam. Od pewnego czasu borykam się z pewnym problemem.
Posiadam 3 przeglądarki internetowe: Firefoxa, Chrome oraz Pale Moon i po włączeniu dowolnej z nich po kilku minutach a czasami nawet zaraz po włączeniu wywala błąd w stylu „wystąpił błąd z aplikacją firefox i zostanie ona zamknięta” i analogiczne hasło w pozostałych przeglądarkach. Niekiedy przeglądarka wyłącza się nagle nawet bez komunikatu o błędzie. Dodam, że czasami zaskakują i chodzą normalnie.

Ze swojej strony wykonałem:

  • skanowanie programem Malwarebytes – odnalazł dwa robaki –
    po usunięciu była chwilowa poprawa,

  • czyszczenie programami Odkurzacz , CCleaner i Adwcleaner,

  • odinstalowanie i ponowna instalacja Adobe Flash (po odinstalowaniu problem nadal występował).

Dzisiaj wykonałem skanowanie programem Kaspersky TDSSKiller
– nic nie znalazł. W załączniku raport ze skanowania.
raport.txt (61,8 KB)

Parametry komputera:

Intel Pentium 4 1,7 GHz, Dysk 80 GB, RAM 1,25 GB (2 miesiące temu miałem 512 MB, problem zaczął się pojawiać jakiś czas po dołożeniu
pamięci), Windows XP SP3.

Proszę o pomoc, ponieważ moja wiedza w tym temacie się już wyczerpała, może ktoś z Was ma jakiś pomysł?


(Acorus) #2

(staszek.alkatraz1956) #3

Addition http://www.wklej.org/id/3073685/
FRST http://www.wklej.org/id/3073690/


(Acorus) #4

Odinstaluj Adobe Reader 7.0 - Polish,Java 8 Update 73.Otwórz notatnik systemowy i wklej:

GroupPolicy: Ograniczenia ? <======= UWAGA
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AboutURLs,Tabs: “” <======= UWAGA
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope - brak wartości
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1275210071-789336058-725345543-1003 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
U0 aswVmm; Brak ImagePath
S4 IntelIde; Brak ImagePath
S1 MBAMChameleon; \SystemRoot\system32\drivers\MBAMChameleon.sys [X]
S3 MBAMProtection; ??\C:\WINDOWS\system32\drivers\mbam.sys [X]
U1 WS2IFSL; Brak ImagePath
NETSVC: SSHNAS -> Brak ścieżki do pliku.
2017-03-22 21:42 - 2017-03-22 21:45 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix/Napraw.


(Seba228215) #5

Zawsze też oprócz raportów pomaga sfc /scannow w cmd oraz ponowna instalacja paczek visual c+ runtime. To pozwoli tzw dograć brakujące pliki integralne i naprawić system po infekcji. A potem tylko testować, ale najpierw zrobić do końca dezynfekcje. Od siebie polecam przeskanować jeszcze np eset online scanner (bardzo dobry).


(staszek.alkatraz1956) #6

Zrobiłem wszystko tak jak mówiłeś. Zobaczę jak komputer będzie się spisywał - na razie chodzi OK. Jak coś będzie nie tak to dam znać. Dziękuję za pomoc.


(staszek.alkatraz1956) #7

Witam problem znowu powrócił, zrobiłem jeszcze raz ten raport może ktoś ma jakiś pomysł?
http://www.wklej.org/id/3075962/
http://www.wklej.org/id/3075964/