Samoczynne wyłączanie się każdej przeglądarki internetowej

Witam. Od pewnego czasu borykam się z pewnym problemem.
Posiadam 3 przeglądarki internetowe: Firefoxa, Chrome oraz Pale Moon i po włączeniu dowolnej z nich po kilku minutach a czasami nawet zaraz po włączeniu wywala błąd w stylu „wystąpił błąd z aplikacją firefox i zostanie ona zamknięta” i analogiczne hasło w pozostałych przeglądarkach. Niekiedy przeglądarka wyłącza się nagle nawet bez komunikatu o błędzie. Dodam, że czasami zaskakują i chodzą normalnie.

Ze swojej strony wykonałem:

  • skanowanie programem Malwarebytes – odnalazł dwa robaki –
    po usunięciu była chwilowa poprawa,

  • czyszczenie programami Odkurzacz , CCleaner i Adwcleaner,

  • odinstalowanie i ponowna instalacja Adobe Flash (po odinstalowaniu problem nadal występował).

Dzisiaj wykonałem skanowanie programem Kaspersky TDSSKiller
– nic nie znalazł. W załączniku raport ze skanowania.
raport.txt (61,8 KB)

Parametry komputera:

Intel Pentium 4 1,7 GHz, Dysk 80 GB, RAM 1,25 GB (2 miesiące temu miałem 512 MB, problem zaczął się pojawiać jakiś czas po dołożeniu
pamięci), Windows XP SP3.

Proszę o pomoc, ponieważ moja wiedza w tym temacie się już wyczerpała, może ktoś z Was ma jakiś pomysł?

Addition http://www.wklej.org/id/3073685/
FRST http://www.wklej.org/id/3073690/

Odinstaluj Adobe Reader 7.0 - Polish,Java 8 Update 73.Otwórz notatnik systemowy i wklej:

GroupPolicy: Ograniczenia ? <======= UWAGA
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AboutURLs,Tabs: “” <======= UWAGA
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope - brak wartości
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1275210071-789336058-725345543-1003 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
U0 aswVmm; Brak ImagePath
S4 IntelIde; Brak ImagePath
S1 MBAMChameleon; \SystemRoot\system32\drivers\MBAMChameleon.sys [X]
S3 MBAMProtection; ??\C:\WINDOWS\system32\drivers\mbam.sys [X]
U1 WS2IFSL; Brak ImagePath
NETSVC: SSHNAS -> Brak ścieżki do pliku.
2017-03-22 21:42 - 2017-03-22 21:45 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix/Napraw.

Zawsze też oprócz raportów pomaga sfc /scannow w cmd oraz ponowna instalacja paczek visual c+ runtime. To pozwoli tzw dograć brakujące pliki integralne i naprawić system po infekcji. A potem tylko testować, ale najpierw zrobić do końca dezynfekcje. Od siebie polecam przeskanować jeszcze np eset online scanner (bardzo dobry).

Zrobiłem wszystko tak jak mówiłeś. Zobaczę jak komputer będzie się spisywał - na razie chodzi OK. Jak coś będzie nie tak to dam znać. Dziękuję za pomoc.

Witam problem znowu powrócił, zrobiłem jeszcze raz ten raport może ktoś ma jakiś pomysł?
http://www.wklej.org/id/3075962/
http://www.wklej.org/id/3075964/