Samoczynny restart komputera. Prosze o pomoc

Witam.

Jestem tu nowy i nie znam się raczej na takich sprawach związanych z logami itp., więc zwracam się do Was z prośbo o pomoc. Moze zacznę od początku, bo jest to długa historia :slight_smile:

Pewnego dnia naszła mnie wspaniała myśl, aby wyczyścić komputer od środka, ale nie tak “po łebkach” tylko bardzo dokładnie. Zabrałem się za rozkrecanie wszystkiego (juz to kiedys robiłem) jednak jeszcze nigdy nie wyciągałem procesora. Gdy juz wszystkie części miałem na stole zacząłem odkurzać komputer od środka zwykłym odkurzaczem. Po złożeniu, okazało się ze komputer niby sie włącza, ale monitor nie działa. Okazało się, że spaliłem zasilacz obódowy, płyte główną i procesor, a w serwisie powiedzieli, ze karta graficzna dostaje złe napiecie i czasami może się coś dziać z komputerem. Gdy już zakupiłem wszystkie części po złożeniu mój komputer zaczął chodzić normalnie, prawie normalnie. Od tamtego czasu komp co jakiś czas sam się restartuje, zwłaszcza jak włącze jakąś grę, film lub nawet czasami puszczę muzyke. Czytałem, że nie tylko ja mam taki problem i nie wiem czy jest to związane z jakimś wirusem czy z tą kartą graficzną. I tutaj proszę o waszą pomoc, ponieważ jestem w tym zielony. Zamieszczę tutaj loga z hijackthis, moze w nim jest cos nie tak, proszę o sprawdzenie, oraz podanie moze jeszcze jakiś programów do naprawienia tego, albo przyczyń powstania awarii. Kończę już bo sie rozpisałem, i wstawiam loga.

Pozdrawiam

Log masz ok.

Kosmetycznie możesz ciachnąć te wpisy:

Co do problemu to może sprawdź podłączenie zasilacza (kabel może niedociśnięty). Albo temperatury różnych podzespołów i daj do kontroli na forum :? Temperatury możesz sprawdzić programem EVEREST Home Edition.

Możesz pobrać program Ewido. Zrobić update i przeskanować :slight_smile:

PS. Radzę zainstalować dodatek Service Pack 2. Poprawia on trochę bezpieczeństwo w systemie.

Dzięki za rady.

Temperatury sprawdziłem, ale nie znam się na nich, oceńcie je: