Wczoraj wszedłem w posiadanie dość “świeżego” telefonu Samsung Avila S5230. Postanowiłem przetestować jego nowe funkcje (m.in. aparat) i trzeba powiedzieć, że ma całkiem dobre funkcje, ale teraz wróćmy do tematu.
Chciałem sobie przetestować Internet w tym nowym telefonie. Jak się okazało - INTERNET NIE DZIAŁA! W telefonie próba wejścia na wszystkie strony WAP kończy się komunikatem “Brak odpowiedzi”. Nie wiem, co jest grane. Pobierałem już automatyczne konfiguracje neta ze strony operatora, kombinowałem z kontami internetowymi, profilami przeglądarki i NIC!
Może ktoś wyjaśnić, dlaczego tak jest? Da się to naprawić?
Próbowałem nawet aktywować usługę GPRS, ale wyświetliło “Usługa jest już aktywna”.
Telefon jest w Plusie (telefon jest na karcie - jest to Simplus), a model telefonu Samsunga - Avila S5230