Samsung Avila S5230G - nie działa GPS

Witam,

jak w tytule, posiadam taki model telefonu, w sieci Era. Po zakupieniu telefonu nie mogę uruchomić aplikacji Naviexperta (5.1.3). Po wpisaniu maila w celu rejestracji trwa weryfikacja i pojawia sie komunikat, że powinienem wybrać profil INTERNET w profilach transmisji danych. Tyle, że taki profil jest wybrany. Byłem z tym problemem w punkcie Ery i powiedziano, że jeśli internet działa (a działa i łączy) to za problem nie odpowiada Era. Czy ktoś z Forumowiczów wie, jak rozwiązać ten problem? Dodam, że nie dokonywałem żadnej konfiguracji niczego związanego z internetem od zakupu telefonu.

Dziękuję za pomoc!

Internet działa ale zobacz przy aplikacjach/“więcej” czy tam masz odpowiedni profil transmisji danych.Szajsungi tak mają ,że każdej aplikacji musisz dopasować profil.Na innym działa przeglądarka a na innym aplikacje.