Samsung Avila - soft Orange

Witam.

Niedawno postanowiłem wgrać sobie parę widgetów na moją Avilke… Wszystko pięknie, pościągałem, wgrałem na telefon, próbuję zainstalować i… błąd. Poczytałem na forach - okazuje się, że soft Orange nie pozwala na wgrywanie widgetów (żadnych oprócz tych z - o ironio - widgetu do ściągania innych widgetów, nie ma tam jednak nic insteresującego). Z tego co się orientuję, to po samodzielnej zmianie softu traci się gwarancję. I tu pojawia się moje pytanie - czy jest jakiś sposób żeby bez utraty gwarancji zmienić ten soft lub zrobić cokolwiek żeby te widgety działały? Czy można oddać telefon do punktu Samsunga żeby tam zmienili?

Zgadza się, jeśli sam zmieniłbyś soft i w takim stanie oddałbyś telefon na gwarancję to mógłby być problem. Softu moim zdaniem nikt Ci nie zmieni - telefon musi mieć brandowany soft, taki a nie inny.

Swoją drogą - dlaczego Orange miałby “zabraniać” instalacji widgetów swoim abonentom?

@Gorgoroth

Głupoty ludziom wciskasz. Sam posiadam telefon firmy Samsung. Był on brandowany przez Play. Poszedłem z nim do autoryzowanego serwisu w Sosnowcu, bo zawieszał się. Niestety fachowość pracowników tego punktu wołała o pomstę do nieba. Nie dość, że zabrali mi telefon na 3 dni, to jeszcze oddali i powiedzieli, że nie potrafią nic z nim zrobić. Poirytowany pojechałem do centrum Katowic i oddałem go w tamtejszym punkcie Samsunga. Pani z obsługi powiedziała mi, że wgrają mi nowy firmware bezpłatnie na gwarancji i w dodatku zapytała jaki soft chcę - brandowany przez Play, czy oryginalny Samsunga (wybrałem firmware Samsunga i taki mam w telefonie). A co więcej zrobili to w godzinę (w tym czasie zrobiłem sobie przegląd prasy w Costa Coffee)

Tak więc jeśli chcesz zmienić firmware, to pojedź z telefonem do serwisu i niech zrobią to pracownicy autoryzowanego punktu Samsunga. Jeśli okażą się patałachami - pojedź do innego. A gdyby pytali co się dzieje, to możesz powiedzieć prawdę, lub trochę pościemniać :wink:

Dla AUTORYZOWANEGO serwisu samsunga soft brandowany teoretycznie nie istnieje- zawsze wgrają ci niebrandowany soft do twojego samsunga- wystarczy tak jak już kolega zasugerował pościemniać- powiedz że źle działa dotyk, albo masz problemy bo ci z którymi rozmawiasz cię nie słyszą itp itd.

kamil_w , w swoim poprzednim poście w tym temacie snułem jedynie domysły. Ty miałeś styczność z serwisem w praktyce - ot co :wink: Ja nigdy styczności z serwisem Samsunga nie miałem. Miałem za to z serwisem SE i mogę powiedzieć, że wgrali nowy soft brandowany - taki jak był, czyli Plusa. Stąd moje domysły w tym wypadku.

Pozdrawiam!

W zasadzie to nie wiem czy podejście do klienta zależy od firmy, czy od konkretnego punktu serwisowego. Jedno wiem na pewno - żyjemy w państwie, w którym wciąż dbanie o klienta jest w powijakach. Jeśli więc czegoś nie da się zrobić w jednym punkcie warto spróbować gdzie indziej. Może tam dotarła już zachodnia filozofia.

ja mam na lg kp 500 cookie soft plusa i po każdym resecie zmienia mi się tapeta i wygaszacz ekranu :evil: pani z plusa powiedziała że mogę zmienić na oficjalny soft LG :stuck_out_tongue: ale wole zostać od plusa

Dziękuję wszystkim za pomoc :slight_smile: W chwili wolnego czasu wybiorę się do serwisu Samsunga :slight_smile:

Gorgoroth - przy próbie zainstalowania widgetu telefon się restartuje - przy kazdym oprócz wcześniej przeze mnie wspomnianych widgetów.